Veřená zakázka

Outsourcing tiskových služeb pro městskou část Praha 4

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
ITSpotřební materiál
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů,
30197644-2 - Xerografický papír,
30232110-8 - Laserové tiskárny,
48970000-8 - Balík programů pro tiskárny
Popis:

nájem tiskových a reprografických zařízení (dále jen tisková zařízení), nájem systému pro řízení a správu tisků a nájem systému pro OCR a poskytování dalších dodávek a služeb souvisejících s tímto nájmem.
Součástí plnění je zajištění všech činností souvisejících se zajištěním požadovaných služeb.
Poskytované služby a dodávky spolu s předmětem nájmu zahrnují:
a) vlastní dodávku zařízení a zajištění jeho dopravy na určené místo provozování;
b) instalaci a nakonfigurování jednotlivých zařízení v místě provozu;
c) zajištění veškerých práv a licencí souvisejících s provozováním pronajatých tiskových zařízení minimálně po celou dobu platnosti této smlouvy;
d) demontáž, zabalení a odvoz jednotlivých zařízení po ukončení smlouvy;
e) instalaci a nakonfigurování celého systému včetně monitoringu;
f) zprovoznění celého systému včetně monitoringu;
g) provedení zkušebních testů po dokončení instalace v každé lokalitě (pracovišti) zadavatele;
h) zaškolení administrátorů IT zadavatele v každé lokalitě (pracovišti) zadavatele pro účely plného a správného využití a správě pronajatých tiskových zařízení a SW;
i) projektovou koordinaci činností spojených s nasazení tiskového řešení v průběhu celé dodávky;
j) průběžné dodávky papíru a ostatního spotřebního materiálu do všech lokalit (pracovišť) zadavatele. Spotřebním materiálem se rozumí zejména tonery, fotoválce, odpadní nádobky, kity pro údržbu apod.;
k) ekologickou likvidaci použitého spotřebního materiálu včetně obalů a
l) zajištění servisu zařízení v místě jeho instalace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.06.2024