Veřená zakázka

OS Opava - nákup kancelářských potřeb

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
EnergieSpotřební materiál
Energie ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
30192121-5 - Kuličková pera,
30192124-6 - Fixy,
30192130-1 - Tužky,
30192700-8 - Papírnické zboží,
30192920-6 - Korekční tekutina,
30197220-4 - Sponky na papír,
30197642-8 - Fotokopírovací a xerografický papír,
30199230-1 - Obálky,
31440000-2 - Baterie
Popis:

Při podání stejné nabídky bude přihlíženo k času podání nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení bez udání důvodu. Požadujeme dodávku firmou, která splňuje podmínku uvedenou v § 81 odst. 2, písm. b) zák. č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti v posledním znění, která nabízí formu "náhradního plnění". Oprávnění poskytovat náhradní plnění je nutno doložit příslušnými doklady. V případě, že nebude podána nabídka firmy zahrnující náhradní plnění, může být jako vítězná vybrána nabídka tento požadavek nesplňující. Zadavatel může odebrat menší odběr zboží než je zadáno na Tendermarketu. K nabídce přiložte seznam zboží včetně DPH.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    21.11.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    30.11.2016