Veřená zakázka

oprava výdejního stojanu PHM typ. BMP 522

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Jihočeský kraj
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50511100-1 - Opravy a údržba kapalinových čerpadel
Popis:

Předmětem zakázky je: - Kompletní oprava poškozeného výdejního stojanu PHM typ. BMP 522 v.č. 5298/07 (dle fotodokumentace v příloze a osobní prohlídky stojanu). Po zprovoznění stojanu požadujeme provedení následujících prací: o Revize elektrického zařízení stojanu; o Revize průtokoměrů stojanu; o Revize účinnosti zpětného odvodu par; o Roční kontrola technologického zařízení čerpací stanice dle ČSN 650202 čl. 8.8. Podmínky výběru: - práce budou provedeny odborně, kvalitně pouze s novými náhradními díly – ne repasovanými (náhradní díly budou minimálně té kvality jako ty původní – vymontované díly); - dílo bude provedeno v místě objednatele tj. VÚ 4312 Strakonice V Lipkách 100, 386 01 Strakonice; - dílo bude provedeno od podpisu smlouvy o dílo v systému tendermarket nejpozději do 30.9.2015; - do ceny započítat veškeré náklady s provedením díla včetně potřebných revizí a kontrol udaná cena je brána jako maximální možná; - u objednatele je bude každým uchazečem provedena povinná kontrola výdejního stojanu. termín je vždy nutno předem konzultovat s prap. Jiří DLOUHÝ tel. 601 582 680, minimálně jeden pracovní den předem; - samotná oprava bude vyfakturována dle prokazatelně vynaložených nákladů. Zástupci jednat ve věcech technických budou předloženy při předání díla objednateli veškeré náhradní díly použité při opravě (výměně). Zástupce oprávněný jednat ve věcech technických rozhodne o tom, které náhradní díly budou uznány jako odpad a které vezme do příjmu objednatele; - záruku na provedení díla vč. materiálu požadujeme min. 12 měsíců; - s vítězem VZ bude sepsána jednorázová smlouva o dílo na provedení díla – v příloze naleznete návrh smlouvy, je třeba ji stáhnout do vlastního PC vyplnit žlutě podbarvená pole, nechat podepsat statutárním orgánem a vložit zpět jako Vaši přílohu nabídky; - do přílohy vložte veškeré certifikáty a povolení potřebné k provedení opravy a revizí stojanu. V případě zajištění některých prací kooperantem budou do přílohy vloženy potřebná povolení a certifikáty od Vašeho kooperanta; - oprávněnost zhotovitele v podnikání v oboru bude provedena v systému ARES.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    07.07.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.07.2015