Veřená zakázka

Oprava komunikace v trase 18-E-22 a oprava komunikace kolem objektu F

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Jedná se o opravu dvou úseků účelové vnitřní komunikace v areálu PNO / části parc. č. 2216/9, 2216/10, 2218/3, 2218/11 a) Oprava komunikace v trase 18-E-22 b) Oprava komunikace kolem objektu F Stavební práce spočívají v sejmutí nevyhovujících podkladních i svrchních vrstev komunikace a chodníků, vybourání obrub a panelových komunikací, sanaci podkladních vrstev, opravě v komunikaci umístěných uličních vpustí a betonového žlabu, včetně nového propojení potrubím KG do jednotné kanalizace. Sanované a odstraněné vrstvy budou nahrazeny vhodným materiálem hutněným na požadované hodnoty. Chodníky budou dlážděny betonovou skládanou dlažbou tl. 60 mm v barvě přírodní vč. doplnění slepecké dlažby v barvě červené, odstavné a parkovací plochy budou provedeny v dlažbě tl. 80 mm se vsakovacími vlastnostmi. Komunikace bude provedena z ložné vrstvy ACL v tl.70 mm a vrstvy obrusné ACO v tl. 40 mm. Betonové silniční a chodníkové obruby a jednořádek z žulových kostek budou osazeny do betonového lože. Dále bude provedena výměna osvětlovacích těles VO (typ. osvětlovacího tělesa dle již provedených výměn v areálu PNO). Veškerý vytěžený a demontovaný materiál bude okamžitě odvážen mimo areál nemocnice k řádnému uložení. Nepovolené skládkování odpadů a sutě v areálu PN v Opavě, bude objednatelem pokutováno (za každý zjištěný případ samostatně). Během stavební činnosti musí být zachován průjezd vozidel pro nejnutnější dopravní obslužnost objektů č. 18, 20, 22, E, F (IZS, PČR, HZS, zásobování PNO, zásobování SNO). Proto je uvažováno o provedení oprav komunikací v pořadí: komunikace kolem objektu F a 22, po dokončení oprav pak v trase 18-E-22. Zadavatel jako součást nabídky vyžaduje předložení „harmonogramu postupu prací“ v členění na týdny. Ostatní podrobnosti a technické parametry použitých materiálů a konstrukcí jsou patrné z DPS a výkazu výměr položkového rozpočtu, který se stává po ocenění součástí smlouvy o dílo jako její příloha a v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    23.05.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.06.2025