Veřená zakázka
Oprava bezpečnostních přepážek – KrP České Budějovice
Popis předmětu plnění veřejné zakázky a požadavky na plnění Uchazeč se v rámci akce s názvem „Oprava bezpečnostních přepážek – KrP České Budějovice“ zavazuje pro zadavatele opravit a vyměnit části bezpečnostních přepážek v přízemí budovy. Jedná se o provedení opravy v osmi kancelářích, respektive oprava šestnácti jednotlivých přepážkových pracovišť. Dosavadní přepážky již vykazují velkou známku opotřebovanosti, některé části jsou poškozené a zastaralé. U všech částí přepážek se jedná o opravu vadných, nefunkčních dílů a to opravou, nebo výměnou za nové díly stejné kvality. Jedná se o opravu výplňových vitráží v dřevěných stěnách tvořených rámy. Průhledné výplně musí splňovat normy ČSN EN 15755-1 a ČSN EN 15752-1 . Dále je nutné přesunout a upravit el. rozvody v původních dřevěných příčkách (zásuvky a vypínače). Toto el. vedení bude nově umístěno na pozicích ve zděných příčkách co nejblíže původnímu osazení. Zadavatel si tímto vyhrazuje právo vytvoření a zaslání objednávky vítěznému uchazeči, z tohoto důvodu uchazeč jako součást své nabídky nepřikládá žádný návrh smlouvy. Předmět plnění této veřejné zakázky zahrnuje především: - Opravu, dodání a montáž předmětných částí (vitráží) přepážek - Průhledné výplně musí splňovat normy ČSN EN 15755-1 a ČSN EN 15752-1 - Nutnost přesného zaměření jednotlivých dílů vitráží před započetím výroby nových dílů - Přesunutí el. vedení v původních dřevěných příčkách do nejbližších zděných konstrukcí - činnosti a práce, které zde nejsou uvedeny, ale o kterých uchazeč věděl, nebo podle svých odborných znalostí vědět mohl a měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení předmětu plnění veřejné zakázky třeba. Zvláštní upozornění: Celková maximální cena tedy nesmí překročit 370 000 Kč vč. DPH. Konkrétní finální vzhled jednotlivých přepážek musí být schválen zadavatelem této VZ. Práce i činnosti uchazeče, nesmí žádným způsobem poškodit či zničit majetek zadavatele nebo třetích osob. Za v tomto odstavci konstatované nese uchazeč plnou odpovědnost. Zadavatel požaduje po zhotoviteli pojištění odpovědnosti za škody způsobené výkonem pracovní činnosti a to do výše minimálně 300 000 Kč.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.06.2020