Veřená zakázka
Oprava a údržba domovního a bytového fondu v majetku statutárního města Ostrava, svěřeného městskému obvodu Slezská Ostrava, obor oprava a údržba kotelen, včetně servisu
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Předmětem veřejné zakázky je zajištění oprav a údržby domovního a bytového fondu v majetku statutárního města Ostrava, svěřeného městskému obvodu Slezská Ostrava, v oboru opravy a údržby kotelen, včetně servisu. Seznam kotelen tvoří Přílohu č. 3 zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení je povinen vyplnit všechny položky této přílohy. Předmětem veřejné zakázky je zejména: Vzdálená komunikace a dispečink Vybraný dodavatel (dále jen „poskytovatel“) zajistí na svůj náklad osazení a instalaci zařízení pro měření a regulace (dále jen „MaR“) pro dálkový dohled, který napojí na vlastní dispečerské pracoviště a poskytne veškerá data (provozní stavy kotelny, teploty, historii apod.) Zadavateli, a to na všechny tepelné zdroje předmětného plnění nejpozději do 30 dnů od účinnosti Smlouvy. Obsluha a provoz plynových kotelen Zajištění pravidelné fyzické obsluhy, kontroly provozu: A) Jedná se o soubor technologických zařízení kotelen III. kategorie v souladu s ustanoveními ČSN 070703 a vyhlášky č. 91/1993 Sb., k zajištění bezpečnosti práce v nízkotlakých kotelnách, ve znění pozdějších předpisů, v objektech v součtu kotlů nad 100kW. B) Jedná se o soubor technologických zařízení v objektech v součtu kotlů pod 100KW. C) 1 objekt s kotelnou na tuhá paliva – pelety Pro část A) v intervalu 2x týdně Pro část B) v intervalu 1x týdně Pro část C) v intervalu 3x týdně Jedná se především o: - zajištění fyzické obsluhy odborně způsobilým pracovníkem v souladu s povinnostmi topičů, které jsou uvedeny ve vyhlášce č. 91/1993 Sb. v platném znění (platné topičské zkoušky a pravidelné lékařské prohlídky stanovené zvláštními předpisy), - dodržování místního provozního řádu a návody k obsluze kotelního zařízení, - provádění zápisů do provozních deníků, - zajištění provozuschopnosti zařízení, - průběžnou kontrolu chodu zařízení (kontrola funkce uzavíracích armatur včetně těsnosti, kontrola zabezpečovacích systémů zdrojů tepla – funkčnost pojistných ventilů, regulačních prvků, plovákových snímačů, hlídačů hladiny apod., kontrola vnějšího stavu izolací potrubí a stavu nátěru potrubí a technologického zařízení, běžný úklid všech prostor zařízení a prostor souvisejících, pravidelné čištění veškerého zařízení, kontrola funkčnosti stanovených měřidel), - výměna a dotahování ucpávek ventilů, čerpadel apod., jejich promazání, čištění filtrů a zpětných ventilů v rozvodech topné vody, odvzdušňování nádrží a potrubí. Pohotovostní služba Je poskytovatelem prováděna celoročně nonstop. V případě havarijního výjezdu je poskytovatel povinen zajistit dokončení prací souvisejících s havárií do 24 hodin, přičemž je povinen uvedené práce zahájit do 4 hodin od obdržení výzvy k odstranění havárie s tím, že výzvu může podat jak zadavatel, tak i uživatel daných objektů, ve kterých havárie vznikla. Poskytovatel je povinen vést deník všech záznamů o evidenci všech provedených telefonických hovorů, obdržených písemných a emailových zpráv. V rámci záznamu bude zapsáno jméno, příjmení, případně název společnosti oznamovatele, adresa místa havárie, popis závady, telefonní číslo oznamovatele a datum a čas oznámení. Poskytovatel je povinen každý objekt, ve kterém zajišťuje provoz plynových kotelen, opatřit oznámením (nálepkou) na kterou uvede název společnosti, adresu a telefonní kontakt, na který lze ohlásit závady. Revizní činnost Provádění uvedených periodických prohlídek a kontrol v termínech dle zákonných předpisů, pro danou technologii v místě plnění a jim přizpůsobeného vlastního plánu revizí a kontrol. Opravy zařízení Poskytovatel je povinen do 24 hodin po zjištění závažných okolností na technologických zařízeních, které provozuje nebo dozoruje poskytovatel, informovat Zadavatele o příčinách vzniku závady a předložit Zadavateli k odsouhlasení písemný návrh opatření (dodávek a služeb) vedoucích k úplnému odstranění závad. Návrh opatření musí obsahovat druh a rozsah dodávek a poskytovaných služeb, jejich cenu a lhůtu pro jejich uskutečnění. Na základě tohoto návrhu je Zadavatel oprávněn vystavit písemnou objednávku. Dopravné Poskytovatel je oprávněn si účtovat dopravné dle poskytnutých úkonů, jenž jsou předmětem této veřejné zakázky.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:16.02.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:09.03.2023