Veřená zakázka

Odborný kurz - poradenská propedeutika

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Ústecký kraj
Kategorie:
Vzdělávání a konference
CPV kódy:
80300000-7 - Vyšší vzdělávání
Popis:

Předmětem zakázky je zabezpečení odborného kurzu - poradenská propedeutika pro 15 osob našeho vojenského zařízení. Požadujeme, aby cílem kurzu bylo vymezení pole pro práci poradneského psychologa z pohledu práva, etiky, organizačních souvislostí a metodiky práce. Účastníci budou uvedeni do teoretických a praktických základů poradenství a získají metodická vodítka pro praxi a informace důležité pro jejich další studium a profesní rozvoj. Kurz musí podporovat utváření vlastního stylu poradenské práce. Účastníci se naučí rozpoznávat základní dilemata práce v oblasti poskytování poradenských služeb. Dále požadujeme, aby byl kurz veden prožitkovou a nácvikovou formou. Délka 34 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodina = 45 min.) teoretické výuky i praktického nácviku, kde bude zahrnuta práce s jedincem, párem a rodinou. Požadujeme, aby lektoři kurzu disponovali praxí delší než 5 let v odborném psychologickém poradenství nebo psychoterapii, a současně úspěšně publikovali svá zjištění v odborných recenzovaných časopisech a monografiích. Požadujeme mimo jiné, aby kurz byl rozdělen celkem 10 oblasti: a)právní minimum poradenského pracovníka v sociálních službách - zde požadujeme, aby absolventi si osvojili základní instituty soukromého a veřejného práva. Soukromé právo - základní lidská práva a svobody, svéprávnost, podpůrná opatření při narušení schopnosti zletilého právně jednat, opatrovnictví člověk, vznik a zánik manželství, povinnosti a práva manželů, poměry mezi rodiči a dítětem. Veřejné právo - sociální poradenství v zákoně č. 108/2006 Sb. o sociálních službách apod. b)specifika poradenské práce s osobami se zdravotním postižením - požadujme, aby absolventi získali informace o potřebě specifického přístupu k osobám se zdravotním postižením. Úmluva o právech osob se zdravotním postižením, zákon č. 155/19998 Sb. o komunikačních systémech neslyšících a hluchoslepých osob, základní odlišnosti komunikace s lidmi se zrakovým, mentálním, tělesným a sluchovým postižením. c) úvod do poradenství - poradenský kontext, první kontakt s klientem - požadujeme, aby v rámci kurzu byl vymezen poradenský kontext - odlišnosti poradenství, terapie, krizové intervence a jiných forem práce s klientem. d) využití kontraktu v poradenství - teorie kontraktování jako základního nástroje poradenství, praktický nácvik. Nácvik první individuální konzultace s klientem, opory pracovníka na první konzultaci. e) poradenská práce s párem - první kontakt s párem, první konzultace, párový kontakt (pozvání páru, parametry konzultace, pravidla, hodnoty, vyvažování, práce s anamnézou, sezení). f) poradenský proces - fáze poradenského procesu - specifika práce poradenského pracovníka v jednotlivých fázích poradenského procesu apod. g) poradenská práce s rodinou - specifika práce s rodinným systémem - první kontakt s rodinou, první konzultace, navazování vztahu s rodinným systémem apod. h) profesionální self-manangement - etika (etické kodexy, etické hodnoty, jejich smysl, etická dilemata) apod. Zakázka bude hodnocena dle nejvhodnější nabídkové ceny za splnění veškerých zadávacích podmínek. Uchazeč, který nesplní veškeré zadávací podmínky, bude ze soutěže vyřazen. Zadavatel si rovněž vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit do doby uzavření smluvního vztahu a dále si vyhrazuje právo neposkytovat náhradu plnění za účast dodavatele v tomto výběrovém řízení. Součástí Vaší nabídky musí být vyplněná objednávka, která je vložena do výběrového řízení jako příloha. Vyplňte všechny červeně označené údaje v této objednávce a jako vyjádření souhlasu se zadávacími podmínkami opatřete návrh objednávky razítkem a podpisem statutárního orgánu. V případě, že objednávku podepíše osoba jiná než statutární orgán, bude součástí Vaší nabídky plná moc opravňující pověřenou osobu k podpisu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    26.03.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.04.2015