Veřená zakázka

Obvazový a ostatní zdravotnický materiál

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33140000-3 - Zdravotnický spotřební materiál
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy s jedním vybraným dodavatelem na dobu 12 měsíců od podpisu smlouvy nebo do vyčerpání finančního limitu 250.000,- Kč bez DPH, na jejímž základě bude průběžně dodávat obvazový a ostatní zdravotnický materiál v rozsahu dle podrobné specifikace, která je nedílnou součástí této ZD jako Příloha č. 2. a dle jeho požadavků a potřeb, vč. dopravy na místo určení tj. do sídla zadavatele. Účastník výběrového řízení vyplní uvedenou tabulku - Model hodnotící tabulka s předpokládaným odebraným množstvím za 12 měsíců (viz Příloha č. 2 této ZD) a přiloží do podané nabídky, kde bude nedílnou součástí „Rámcové kupní smlouvy". Další požadavky zadavatele na plnění zakázky : V ceně nabízených výrobků budou zahrnuty veškeré ostatní náklady, jako je doprava, clo, balné, atp. Zadavatel požaduje realizaci průběžných objednávek dle aktuálních potřeb na základě jednotlivých objednávek zadavatele a to min. 1x měsíčně s možností mimořádných objednávek v naléhavých případech. Objednané zboží bude doručeno nejpozději do 10 pracovních dní od akceptace objednávky. Objednávky budou vyřizovány e-mailem, nebo osobně a to vždy v písemné formě. Případné reklamace budou řešeny provedením zápisu reklamačního protokolu obratem, náprava ze strany dodavatele bude zajištěna max.do 3dnů. Zadavatel požaduje v rámci podané nabídky doložit prostou kopii dokladu o prohlášení, že dodávané zboží je v souladu s platnou legislativou vztahující se k zdravotnickým prostředkům. Uvedená množství u jednotlivých položek v Příloze č. 2 této ZD představují předpokládanou spotřebu stanovenou zadavatelem za posledních 12 měsíců. Zadavatel však negarantuje dosažení odběru uváděného množství, nepřipouští podmínku sjednání minimálního množství odběru předmětu plnění. Účastník výběrového řízení v nabídce uvede své další nabízené služby či poradenství. Po navrženou dobu trvání rámcové kupní smlouvy nebude zadavatel akceptovat požadavky na dodatečné navýšení cen. Dělení zakázky není přípustné, veškerý artikl bude dodán jedním dodavatelem.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    13.05.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.05.2020