Veřená zakázka
Novostavba DZR v lokalitě Vrchlabí – TDS a BOZP
Stavebnictví a související činnosti -> Ostatní
Stavebnictví a související činnosti -> Projektové, architektonické a související činnosti
71300000-1 - Technicko-inženýrské služby,
71317210-8 - Poradenství v oblasti bezpečnosti a zdraví
Předmětem veřejné zakázky je zajištění výkonu činnosti technického dozoru stavebníka (TDS) a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a poskytnutí souvisejících služeb při realizaci stavby, stavebních prací, bouracích a ostatních prací všech objektů DZR Vrchlabí v rozsahu a specifikaci dané dokumentací bouracích prací (dále „DBP“) projektovou dokumentací ve stupni Dokumentace pro provedení stavby (dále „DPS“) zpracované společností Technico Opava s.r.o., se sídlem Hradecká 1576/51, Předměstí, 746 01 Opava, IČO 25849204, dále pak i v souladu s podmínkami uvedenými správních rozhodnutích: společném povolením č. j. MUVR/36235/2022/ERLMA ze dne 4. 11. 2022, rozhodnutím o odstranění stavby č. j. MUVR/22438/2021/ERLMA ze dne 26. 5. 2021 a souhlasem s odstraněním stavby č. j. MUVR/9445/2022/ERLMA ze dne 14. 3. 2022 vydanými Městským úřadem Vrchlabí, stavebním úřadem.
Součástí předmětu díla je rovněž zajištění výkonu činnosti TDS a koordinátora BOZP v průběhu prací a montáží profesí, tj. např. ZTI, UT, VZT, elektroinstalace silnoproudu a slaboproudu, venkovní objekty, zpevněné plochy, přípojky atd.
Součástí předmětu díla je rovněž zajištění výkonu činnosti TDS a koordinátora BOZP v průběhu prací a montáží vybavení objektů, tj. dodávek lůžek, volného nábytku interiéru, elektroniky, RHB pomůcek apod.
Dále pak je součástí výkonu činnosti TDS a koordinátora BOZP i činnost spočívající ve spolupráci se zhotovitelem stavby na zajištění kolaudačního řízení včetně získání kolaudačního souhlasu (rozhodnutí) s užíváním stavby, komunikace a koordinace stavební činnosti se společností ČEZ Distribuce, VaK, případně i dalších souvisejících organizací, týkající se připojení a zajištění připojení všech objektů DZR.
Podrobně je popis předmětu plnění uveden v čl. 2 zadávacích podmínek a projektové dokumentaci.
Zadavatel upozorňuje dodavatele na povinnost při stavbě dodržet požadavky na DNSH, které jsou blíže uvedeny v příkazní smlouvě.
----------------------------------------------------------------
PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ se uskuteční dne 22.11.2023 od 9:30 se srazem účastníků na místě plnění.
Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: Ing. Jiří Strnad, email: jstrnad@kr-kralovehradecky.cz, tel. 727 826 870
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.12.2023