Veřená zakázka
Nastavení centrálního DMS v organizaci
IT -> SW a Informační systémy
Zadáním zakázky „Nastavení centrálního DMS v organizaci“ je nasazení a nastavení centrálního DMS (Document Management System - správa dokumentů) pro ukládán rozsáhlých či objemných dokumentů napříč organizačními jednotkami a v rozsahu celého životního cyklu stavby, včetně validačních a verifikačních funkcí pro kontrolu vkládaného obsahu. DMS bude obsahovat veškeré dostupné funkcionality dle uživatelských požadavků a procesní workflow dle účelu užití a dále definici licenčního modelu pro celou organizaci. ŘSD ČR dlouhodobě řeší problém s řízeným ukládáním velkého množství digitálních verzí dokumentů přípravy, realizace a správy staveb. Organizace disponuje DMS řešením, které je součástí Spisové služby, tudíž se ukazuje jako vhodné řešení využít již stávající a plně integrovaný systém. Tato zakázka slouží k nastavení DMS ve smyslu funkcionalit, definice uživatelských přístupů atd. Projekt byl schválen Výkonným výborem ŘSD ČR dne 22.02.2023.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:13.04.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:28.04.2023