Veřená zakázka

Naložení a přeprava segmentů Berlínské zdi z Berlína do VTM Lešany

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
OstatníAuto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Přeprava a související služby
Auto-moto, doprava ->  Ostatní
CPV kódy:
60100000-9 - Služby silniční dopravy
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zabezpečení naložení a silniční přepravy segmentů Berlínské zdi z místa jejich současného uložení v Berlíně do místa stálého vystavení v expozici Vojenského technického muzea v Lešanech u Týnce nad Sázavou. V příloze č. 1 jsou uvedeny rozměry a fotografie přepravovaných segmentů. Cena za službu včetně DPH, včetně dodání tahače s návěsem, vázacích prostředků. Současně požadujeme zabezpečit naložení segmentů Berlínské zdi v místě zahájení přepravy buď jeřábem nebo za použití vozíku typu „lifter“. Vykládku v Lešanech zabezpečí Vojenské technické muzeum Lešany. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh smlouvy o přepravě věci“ a její příloha č. 2 „Závazná cenová nabídka“, která musí být podepsána statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení zadavateli. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Dodavatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení zadavateli. Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady dodavatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Místem zahájení přepravy je: Berlín – jedná se o objekt muzea „Alliierte in Berlin“ na adrese Kurt-Schumacher-Damm 42-44, 134 05 Berlin – Reinickendorf v blízkosti letiště Berlin - Tegel (GPS: 52°33´14´´N 13°19´14´´E) – lze naložit jeřábem nebo za použití vozíku typu „lifter“ - zabezpečí přepravce Kontaktní osoba (Berlín): David Potužník, tel.: +491 707 387 144. Místem ukončení přepravy je: Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E). Vyložení zabezpečí VTM Lešany. Kontaktní osoba (Lešany): nprap. Zlatko Šula, tel.: +420 606 711 241. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy o přepravě věci „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.02.2021