Veřená zakázka

nákup železářského zboží, nátěrových hmot, lepidel, tmelů a brusných prostředků.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
14810000-2 - Brusné materiály,
24911200-5 - Lepidla,
44316000-8 - Železářské zboží,
44800000-8 - Nátěrové barvy, laky a podobné nátěrové hmoty a tmely
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je provedení nákupu železářských potřeb, nátěrových hmot, lepidel, tmelů a brusných prostředků. Předmět plnění je blíže specifikován v příloze č. 1 Specifikace. U požadovaného zboží zadavatel připouští variantní řešení, pokud bude zboží kvalitativně splňovat požadované parametry, případně lepší. Zadavatel požaduje dodat zboží nové, nepoužívané, chráněné a balené pro běžné skladování a přepravu odpovídající platným ČSN, technickým normám a předpisům výrobce, jež jsou nutné. NABÍDKOVÁ JEDNOTKOVÁ CENA ZA KUS NESMÍ PŘESÁHNOUT ČÁSTKU 40 000 KČ S DPH VZHLEDEM K INTERNÍ LEGISLATIVĚ. Z DŮVODU OBJEKTIVNÍHO HODNOCENÍ POŽADUJEME DOLOŽIT ODKAZ NA PLATNÉ WWW.STRÁNKY NEBO PŘILOŽENÍ OBRÁZKU NABÍZENÉHO ZBOŽÍ SE SPECIFIKACÍ V ČESKÉM JAZYCE. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění – tj. VÚ 6624 Olomouc (DPH, dopravu atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případe početní chyby. Dodavatelé doloží k veřejné zakázce níže uvedené kopie v elektronické podobě ve formátu pdf: a) Oprávnění k podnikání (živnostenský list nebo koncesní listinu) popř. další jiný opravňující doklad; b) Výpis z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, či jiné evidence ne starší než 90 dnu, má-li v ní být dodavatel zapsán podle zvláštních předpisu; c) Čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů; d) Podepsaný NÁVRH SMLOUVY jednatelem firmy +razítko firmy s vyplněnými identifikačními údaji firmy a vyplněnou cenou ; e) Podepsanou SPECIFIKACI ZBOŽÍ jednatelem firmy + razítko firmy (příloha č.1) ZADAVATEL NEPRIPOUŠTÍ PŘEDLOŽENÍ NABÍDKY POUZE NA ČÁST ZAKÁZKY. NEVYPLNĚNÉ NEBO NESPRÁVNĚ VYPLNĚNÉ ÚDAJE A NEPŘILOŽENÍ PODEPSANÉHO NÁVRHU SMLOUVY A PODEPSANÉ CENOVÉ NABÍDKY JSOU DŮVODEM K VYLOUŽCENÍ DODAVATELE Z VÝBĚROVÉHO RÍZENÍ! Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dnů od ukončení podání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dnu od vyhodnocení. Zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenu zpracujte do přiložené tabulky – Příloha č.1., která je nedílnou součástí kupní smlouvy. V tabulce vyplňte sloupečky s cenovou nabídkou a identifikační a kontaktní údaje Vaší firmy pod tabulkou. Poté musí tuto cenovou nabídku podepsat jednatel firmy. Vyplněnou tabulku uložte pod vlastním názvem ve svém PC. Takto vyplněnou a podepsanou tabulku jednatelem firmy vložte do stejné části programu TENDERMARKET odkud jste provedli její stažení. Celková nabídková cena za veřejnou zakázku vyplývající z tabulky musí zahrnovat i veškeré související náklady na splnění veřejné zakázky (náklady na dopravu aj.) Nabídky budou hodnoceny na základě nejnižší nabízené ceny uchazečem za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavku výběrového řízení (cena včetně DPH a dopravy zboží do místa zadavatele atd.) Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení je 3 pracovní dny. Zadavatel si vyhrazuje právo: -výběrové řízení zrušit do doby uzavření smluvního vztahu -nevracet podané nabídky -neposkytovat náhradu nákladu, které uchazeč vynaloží na účast ve výběrovém řízení -upřesnit konečné znění smlouvy po formální stránce před podpisem smlouvy s vybraným uchazečem Místo plnění-posádka Olomouc. Fakturační adresa: Ministerstvo obrany-Česká republika, Tychonova 1, 160 00 Praha 6. Konečný příjemce a zároveň doručovací adresa: VÚ 6624 Olomouc, Libušina ul. 648/111, 779 00 Olomouc. Převzetí materiálu v posádce Olomouc: Po-Čt 7,30-14,30, Pá 7,30-11,00 hodin. Dovoz materiálu oznámit 2 dny předem na telefon kontaktní osoby: por. Ing. Vladimír Grygar, tel: 973 404 536, 724 692 619.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    17.10.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.10.2017