Veřená zakázka

Nákup zdravotnického materiálu

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33140000-3 - Zdravotnický spotřební materiál
Popis:

Na základě tohoto výběrového řízení bude s vítěznou firmou uzavřena kupní smlouva na dodávku zdravotnického materiálu pro ambulance zdravotnického zařízení dle přílohové specifikace. Součástí zadání je tabulka - specifikace cenové kalkulace. Tabulku vyplňte ve žlutých polích, podepište, opatřete svým razítkem a ve skenu vložte zpět jako přílohu Vaší nabídky. Nevyplněné položky v tabulce jsou nesplnění zadaných podmínek. Výslednou cenu z tabulky, včetně nákladů na dopravu a dalších nákladů vložte jako Vaši nabídku, své nabídkové ceny uvádějte na dvě desetinná místa. Ceny nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé. Požadujeme materiál nový, nepoužitý, nepoškozený, vyrobený v roce 2020, případně v roce 2019, se zárukou na jakost minimálně 24 měsíců (u materiálu s minimální dobou expirace 12 měsíců nebo podle expirace striktně dané výrobcem, popř. upřesněné kupujícím v zadávací dokumentaci VZ) ode dne převzetí kupujícím, odpovídající platným zdravotnickým, technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. Přílohou zadání VZ je návrh kupní smlouvy. Vyplňujte údaje pouze ve žlutě podbarvených částech smlouvy. Kupní smlouvu po vyplnění vytiskněte, podepište, opatřete otiskem Vašeho razítka a ve skenu vložte jako součást Vaší nabídky na ET. Nevyplněný a nepodepsaný návrh kupní smlouvy dodavatelem je nesplnění zadání VZ. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy kupní smlouvy do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ - možný vzor uveden v příloze (písemné čestné prohlášení) této VZMR. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - ověřený platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie ne starší než 3 měsíce, včetně ověřovací doložky) pokud je v něm dodavatel zapsán, či platný ověřený výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ – platný doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu (ne starší než 3 měsíce, včetně ověřovací doložky). Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Místem plnění je: VZ 684804 Prostějov, Letecká kasárna, Letecká 1, budova č. 1, 796 01 Prostějov v pracovních dnech v době od 08:00 do 14:00 hodin. Hodnotícím kritériem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech podmínek zadání VZMR. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba za zakázku. Termín dodání včetně fakturace do 30.11.2020. Dodání zboží do místa plnění požadujeme v jedné ucelené dodávce, v jeden den. Kontaktní osoby: nrtm. Marian Byrtus, tel. 973 411 635 /// Ing. Novotný, tel. 973 403 055 /// p. Žabková, tel. 973 403 056, mobil 702 011 452.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.11.2020