Veřená zakázka

Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39180000-7 - Laboratorní nábytek
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře VZ 6848 Hlučín. Podrobný popis: Přehled požadovaného majetku a jeho podrobný popis naleznete v příloze č. 2 zadávací ch podmínek VZMR. Pro zpracování cenové nabídky požadujeme provedení vyměření rozměrů nábytku před samotnou výrobou. V cenové nabídce požadujeme stanovit ceny za každý požadovaný kus laboratorního nábytku samostatně, uvést rovněž cenu za dopravu, cestovné, montáž včetně instalatérských prací. Celkové náklady (tj. výsledná cena bez a s DPH v Kč uvedená v příloze číslo 2 bude vložená do ET NEN. Doprava a montáž nábytku je podmínkou. Prohlídka prostorů a provedení vyměření nábytku je stanovená v období od 24.8.2020 do 28.8.2020. Přesný termín vyměření dohodnout telefonicky s kontaktními osobami zadavatele (ing. Igor Mathias tel.: 724 283 292, pro laboratoř ing. Monika Hartmannová tel: 731 429 824 a MVDr. Štefan Majiroš tel.: 973 487 330(329). Přesný termín dovozu a montáže si vítěz VZMR dohodne nejméně 7 dní před realizací s výše uvedenými kontaktními osobami. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla zadavatele, tj. VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30. 11. 2020 po podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové kalkulace v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle popisu v tabulce přílohy č. 2. Při zpracování cenové kalkulace – položkového rozpočtu dodržet stanovené požadavky na rozměry, typ materiálu, barvu a další požadované parametry dle zadávací dokumentace a upřesnění při provedení výměry. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.09.2020