Veřená zakázka

Nákup tonerů, válců a pásek do tiskáren

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  IT
CPV kódy:
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Popis:

Jedná se o nákup 85 kusů originálních tonerů, válců a pásek do tiskáren. Požadujeme pouze výrobky nové, nepoužité, ne repasované. Součástí zadání je příloha "Specifikace a cenová kalkulace". Zde je uveden podrobný popis, specifikace našeho požadavku a počty za jednotlivé položky. Výslednou cenu včetně nákladů na dopravu do místa plnění a včetně dalších nákladů na splnění zakázky, vložte jako Vaši cenovou nabídku. Přílohu vyplňte a ve skenu vložte zpět jako přílohu Vaší nabídky. Nevyplněné údaje a nesplnění požadavků na dodavatelem nabízeného výrobku dle specifikace jsou nesplnění zadávacích podmínek VZ. Požadujeme výrobky v odpovídající kvalitě a daných specifik, ne staršího roku výroby než roku 2019, se zárukou na jakost minimálně 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Přílohou zadání VZ je návrh kupní smlouvy. Vyplňujte údaje pouze ve žlutě podbarvených částech smlouvy. Kupní smlouvu po vyplnění vytiskněte, podepište, opatřete otiskem Vašeho razítka a ve skenu vložte jako součást Vaší nabídky. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy smlouvy do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ - možný vzor písemného čestného prohlášení uveden v příloze (čestné prohlášení) nebo sken či kopii platného výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vygenerovaný informačním systémem o veřejných zakázkách (ne starší než 3 měsíce). Další součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - platný ověřený výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie) pokud je dodavatel v něm zapsán, či výpis z jiné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán (ne starší než 3 měsíce) a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu (ne starší než 3 měsíce). Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Požadujeme dodat zboží v jedné ucelené dodávce do místa plnění: VZ 6848 Prostějov, Letecká kasárna, Letecká 1, 796 01 Prostějov v pracovních dnech od 8.00 hodin do 14.00 hodin. Hodnotícím kriteriem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech parametrů v zadání tohoto výběrového řízení. Dodavatelská firma musí mít na portále ministerstva financí zveřejněn bankovní účet, na který bude provedena bezhotovostní platba za zakázku. Kontaktní osoby: p. Žabková, tel. +420 973 403 056, mobil +420 702 011 452 // Ing. Novotný, tel. +420 973 403 055. Kontaktní osoba ve věcech odborných: p. Bečvář, mobil +420 606 604 695. Termín dodání zboží do místa plnění včetně fakturace je do 27.5.2021.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.05.2021