Veřená zakázka

Nákup termoprádla HS

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Oděvy, textil
CPV kódy:
18220000-7 - Oděvy odolné vůči počasí
Popis:

Předmět veřejné zakázky: Detailní popis je uvedený v příloze č. 1 Zadavatel požaduje po zájemci v rámci výběrového řízení s nabídkovou cenou předložit níže uvedené vzorky výrobků: - 1 ks funkčního termotrika letního vojáka HS s krátkými rukávy ve velikosti L; - 1 ks funkčního termotrika letního vojáka HS s dlouhými rukávy ve velikosti L; - 1 ks funkčního termotrika zimního vojáka HS s dlouhými rukávy ve velikosti L; - 1 ks funkčních termospodků zimních vojáka HS ve velikosti L; - 1 ks funkčních termospodků letních vojáka HS ve velikosti L. Požadovaný materiál vyrobit a dodat v souladu s technickou specifikací a v souladu s technickými podmínkami v ní uvedenými. V případě, že uchazeč (zájemce) o veřejnou zakázku zvítězí ve výběrovém řízení, stanou se výše uvedené vzorky součástí dodávky (prodávajícího) a tudíž se nevrací. Zájemce je dále povinen odevzdat společně s nabídkou Čestné prohlášení, že materiál vyhověl níže uvedeným zkouškám podle příslušných ČSN. (Čestné prohlášení – povinná příloha zadaní k vyplnění). - ZKOUŠKA plošné hmotnosti dle ČSN EN 12127, - ZKOUŠKA změny rozměrů po praní a sušení plošných textilií dle ČSN EN ISO 5077, ČSN, EN ISO 3759 - příprava, označování a měření vzorků plošných textilií a oblečení při zkouškách pro zjišťování změny rozměrů, - ZKOUŠKA stálobarevnosti při otěru za mokra i za sucha ČSN EN ISO 105 - x12, - ZKOUŠKA stálobarevnosti v potu ČSN EN ISO 105 - E04. Společně s dodávkou vzorků velikostního sortimentu v rámci výběrového řízení zadavatel požaduje po zájemci: 1. Doklad o antibakteriální aktivitě kultivačně (zabezpečené vláknem). Zadavatel požaduje takový doklad od dodavatele nebo subdodavatele vlákna, který prokazuje, že materiál vykazuje permanentní antibakteriální aktivitu (zabraňující šíření a množení bakterií). 2. Doklad od dodavatele nebo subdodavatele, že základní materiál (viz specifikace použitého základního materiálu uvedená v tab. č. 1, 3 a 9) obsahuje polyesterové funkční profilované vlákno. Doklad od dodavatele nebo subdodavatele, že základní materiál (viz specifikace použitého základního materiálu uvedená v tab. č. 5 a 7) obsahuje směs funkčního dutého polyesterového vlákna a polyesterového hedvábí. 3. Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobku podle zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů s odkazy na podkladové dokumenty (prohlášení subdodavatelů, čísla protokolů, certifikátů apod.). Předložit v originále v českém jazyce nebo v cizojazyčném originálu včetně překladu do českého jazyka. Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobku musí obsahovat název dodávaného zboží. 4. Materiálové listy, ve kterých budou uvedeny v rozsahu kapitol SPECIFIKACE POUŽITÉHO ZÁKLADNÍHO MATERIÁLU u všech požadovaných druhů výrobků v této specifikaci a podle tabulek č. 1, 3, 5, 7 a 9 skutečně použité základní materiály na výrobu všech soutěžních vzorků. Součástí materiálových listů musí být vzorky základních materiálů v požadované barvě ve velikosti listu A4. Čestná prohlášení včetně materiálových listů musí být opatřeny razítkem a podpisem zájemce o veřejnou zakázku. Čestná prohlášení musí obsahovat názvy požadovaných výrobků. 7. Požadavky zadavatele (kupujícího) na dodavatele (prodávajícího) - vítěze výběrového řízení 1. Kupující požaduje po prodávajícím po uzavření kupní smlouvy, nejpozději však do 30 kalendářních dní od data jejího podpisu doložit (dodat) určenému kontaktnímu zaměstnanci na adresu kupujícího (viz kupní smlouva) tyto dokumenty: a) Originály protokolů k níže uvedeným zkouškám: - ZKOUŠKA plošné hmotnosti dle ČSN EN 12127, - ZKOUŠKA změny rozměrů po praní a sušení plošných textilií dle ČSN EN ISO 5077, ČSN, EN ISO 3759 - příprava, označování a měření vzorků plošných textilií a oblečení při zkouškách pro zjišťování změny rozměrů, - ZKOUŠKA stálobarevnosti při otěru za mokra i za sucha ČSN EN ISO 105-x12, - ZKOUŠKA stálobarevnosti v potu ČSN EN ISO 105-E04. Laboratorní rozbory (zkoušky) musí být v celém rozsahu provedeny v akreditované zkušební laboratoři, zkušební protokoly nesmí být starší jak 6 měsíců počítáno k datu podání nabídky. b) Materiálové listy, ve kterých budou uvedeny v rozsahu kapitol SPECIFIKACE POUŽITÉHO ZÁKLADNÍHO MATERIÁLU u všech požadovaných druhů výrobků v této specifikaci a podle tabulek č. 1, 3, 5, 7 a 9 skutečně použité základní materiály na výrobu všech soutěžních vzorků. Součástí materiálových listů musí být vzorky základních materiálů v požadované barvě ve velikosti listu A4. c) Čestná prohlášení o shodě materiálů, tj. o použití identických materiálů na zhotovení soutěžních vzorků, materiálů na laboratorní zkoušky v akreditovaných zkušebních laboratořích a dodávaného zboží. Veškeré uvedené a použité materiály na předmětech veřejné zakázky a dodaného zboží musí být taktéž v souladu s předloženými materiálovými listy výrobce (poddodavatele) materiálu. Čestná prohlášení musí obsahovat názvy dodávaného zboží (výrobků). d) Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobku podle zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů s odkazy na podkladové dokumenty (prohlášení subdodavatelů, čísla protokolů, certifikátů apod.). Předložit v originále v českém jazyce nebo v cizojazyčném originálu včetně překladu do českého jazyka. Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobku musí obsahovat název dodávaného zboží. Čestná prohlášení včetně materiálových listů musí být opatřeny razítkem a podpisem zájemce o veřejnou zakázku. Čestná prohlášení musí obsahovat názvy požadovaných výrobků.   2. Nejpozději 7 kalendářních dnů před dodáním (zavezením) zboží je dodavatel (prodávající) povinen telefonicky, kontaktovat odpovědného zaměstnance nakupujícího (viz kupní smlouva) a dohodnout s ním podmínky závozu zboží jako např. přesný čas, typ vozidla, kontakty na dopravce a další. 3. Dodavatel v rámci uzavřené kupní smlouvy akceptuje zákaz další výroby a prodeje výše specifikovaných výstrojních součástek pro civilní sektor (využití) mimo MO ČR po ukončení smluvního vztahu s Hradní stráží. 4. Specifikované výrobky musí být vyrobeny v roce 2023. Vzorky zaslat nejpozději však do 11.7.2023 do 15.00 hod. na adresu mjr. Ing. Radek Šesták; Hradní stráž, Loretánská 181/4, Praha 012 - Hrad, PSČ 119 06

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.07.2023