Veřená zakázka

Nákup stolního soustruhu

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42621000-5 - Soustruhy
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je nákup profesionálního, kompaktního snadno ovladatelného stolního soustruhu s podstavcem, regulací otáček, vodicím a tažným šroubem pro řezání závitů a pro automatický posuv a rozsáhlým příslušenstvím a výbavou (dále jen „zboží“) a jeho dodání a instalece kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Specifikace požadovaného zboží je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Specifikace požadovaného zboží“. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v čl. 3 této Výzvy, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Dodavatel je povinen při dodání zboží předat kupujícímu doklady nezbytné k převzetí a užívání techniky v českém jazyce, zejména: Prohlášení o shodě. Podrobný návod k obsluze. Bezpečnostní opatření. Seznam autorizovaných servisů včetně uvedení jejich adres a tel. Spojení, záruční podmínky s veškerými ustanoveními o záručních podmínkách, včetně kontaktního spojení. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Prodávající je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení kupujícímu. Kupující neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti dodaného zboží bude provedena na místě plnění při převzetí zboží. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady prodávajícího včetně dopravy zboží do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) 3.2 Další požadavky na kvalifikaci • Dodavatel musí zajistit, aby dodávané zboží bylo nové, nepoužité, nerepasované a musí splňovat technické požadavky s ohledem na ochranu zdraví a životního prostředí, bezpečnost osob a majetku. • Dodavatel musí doložit technickou dokumentaci a posouzení shody na pořizovaný soustruh ve smyslu zákona č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh. • Zpráva o výchozí revizi elektrických zařízení. ČSN 331600ed.02. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.06.2025