Veřená zakázka

Nákup spotřebního zdravotnického materiálu

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33140000-3 - Zdravotnický spotřební materiál
Popis:

Nákup spotřebního zdravotnického materiálu pro běžný provoz zdravotnického zařízení. Rozpis a popis materiálu dle tabulky přílohy č. 1 k VŘ – spotřební zdravotnický materiál specifikace a cenová kalkulace; tabulku vyplňte ve žlutých polích a ve skenu vložte zpět jako přílohu Vaší nabídky. Vyplňujte žlutá pole. NABÍDKOVÉ CENY VYPLŇUJTE POUZE NA DVĚ DESETINNÁ MÍSTA. VYPLŇUJTE JEDNOTKOVÉ HODNOTY V DANÉM SLOUPCI "BEZ DPH" DLE VÝŠE DPH, VYPLŇUJTE JEDNOTKOVOU CENU S DPH. SOUČTOVÉ VZORCE JSOU NASTAVENÉ. V POSLEDNÍM SLOUPCI UVEĎTE OBCHODNÍ NÁZEV VÝROBKU S PŘÍPADNOU POZNÁMKOU A UPŘESNĚNÍM. Nevyplněné položky v tabulce a nesplnění požadavků zadavatele na dodavatelem nabízené výrobky dle specifikací jsou nesplnění zadávacích podmínek VZ. Specifikace a požadavky zadavatele na výrobky jsou uvedeny v tabulce ve sloupci „B“. Výslednou cenu z tabulky, včetně nákladů na dopravu a dalších nákladů na splnění zakázky, vložte jako Vaši cenovou nabídku. Ceny nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé. Hodnotícím kritériem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech parametrů v zadání tohoto výběrového řízení. Požadujeme nové zboží, tj. nepoužité, nepoškozené, vyrobené nejpozději v průběhu roku 2023, se zárukou na jakost minimálně 24 měsíců (popř. s minimální dobou exspirace 6/2025, nebo minimálně s polovinou životnosti, nebo podle exspirace striktně dané výrobcem, popř. upřesněné kupujícím v zadávací dokumentaci VZ), ode dne převzetí zboží kupujícím. Přílohou zadání VZ je návrh kupní smlouvy. Vyplňujte údaje pouze ve žlutě podbarvených částech smlouvy. Kupní smlouvu po vyplnění elektronicky podepište a vložte jako součást Vaší nabídky na ET. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy smlouvy do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ formou písemného čestného prohlášení, možný vzor uveden v příloze této VZMR. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie, lze využít výstup z ARESU) pokud je dodavatel v něm zapsán, ne starší než 3 měsíce, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - platný doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ, např. výpis z veřejné části Živnostenského rejstříku, ve formě kopie či skenu (lze využít výstup z ARESU), popřípadě platný Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vygenerovaný informačním systémem o veřejných zakázkách, ne starší než 3 měsíce. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Požadujeme dodat veškerý požadovaný materiál v jedné dodávce do místa plnění: VZ 6848, Letecká kasárna, Letecká 3135/1, budova č. 8, 796 01 Prostějov v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hodin. Termín dodání celé zakázky do místa plnění včetně fakturace: do 28.11.2024 včetně. Dodavatelská firma musí mít na portále ministerstva financí zveřejněn platný bankovní účet, na který bude provedena bezhotovostní platba za zakázku. Kontaktní osoba ve věcech odborných: npor. PharmDr. Adriana Janečková, tel.: 973 411 828, mobil: 724 692 822; ve věcech administrativních: Irena Žabková, tel. 973 403 056 // Ing. Jaroslav Novotný, tel. 973 403 055.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.10.2024