Veřená zakázka
Nákup spotřebního zdravotnického materiálu
Zdravotnictví, sociální služby -> Spotřební materiál, léky
Nákup spotřebního zdravotnického materiálu pro běžný provoz všeobecných ambulancí. Rozpis a popis materiálu dle tabulky přílohy č. 1 k VŘ – spotřební zdravotnický materiál specifikace a cenová kalkulace. Tabulku vyplňte ve žlutých polích, podepište, opatřete svým razítkem a ve skenu vložte jako přílohu Vaší nabídky. Nevyplnění položky v tabulce je nesplnění zadaných podmínek. Výslednou cenu z tabulky, včetně nákladů na dopravu a dalších nutných nákladů na splnění zakázky vložte jako Vaši cenovou nabídku. NABÍDKOVÉ CENY VYPLŇUJTE POUZE NA DVĚ DESETINNÁ MÍSTA. VYPLŇUJTE JEDNOTKOVÉ HODNOTY V DANÉM SLOUPCI "BEZ DPH" DLE VÝŠE DPH. SOUČTOVÉ VZORCE JSOU NASTAVENÉ. V POSLEDNÍM SLOUPCI UVEĎTE OBCHODNÍ NÁZEV VÝROBKU S PŘÍPADNOU POZNÁMKOU A UPŘESNĚNÍM. Ceny nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé. Požadujeme nové zboží, tj. nepoužité, nepoškozené, vyrobené nejpozději v průběhu roku 2022, se zárukou na jakost minimálně 24 měsíců (popř. s minimální dobou expirace 6/2024, nebo minimálně ½ životnosti jednotlivých produktů) ode dne převzetí zboží kupujícím. Přílohou zadání VZ je návrh kupní smlouvy. Vyplňujte údaje pouze ve žlutě podbarvených částech smlouvy. Kupní smlouvu po vyplnění vytiskněte, podepište, opatřete otiskem Vašeho razítka a ve skenu vložte jako součást Vaší nabídky na ET. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy smlouvy do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ formou písemného čestného prohlášení, možný vzor uveden v příloze této VZMR. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie, lze využít výstup z ARESU) pokud je dodavatel v něm zapsán, ne starší než 3 měsíce, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - platný doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ, např. výpis z veřejné části Živnostenského rejstříku, ve formě kopie či skenu (lze využít výstup z ARESU), popřípadě platný Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vygenerovaný informačním systémem o veřejných zakázkách, ne starší než 3 měsíce. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Požadujeme dodat veškerý požadovaný materiál v jedné dodávce do místa plnění: VZ 684804, Letecká kasárna, Letecká 1, Ošetřovna, budova č. 8, 796 01 Prostějov v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hodin. Termín dodání celé zakázky do místa plnění včetně fakturace: do 12.10.2023. Hodnotícím kritériem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech parametrů v zadání tohoto výběrového řízení. Dodavatelská firma musí mít na portále ministerstva financí zveřejněn platný bankovní účet, na který bude provedena bezhotovostní platba za zakázku. Kontaktní osoby: p. Žabková, tel. 973 403 056 // Ing. Novotný, tel. 973 403 055.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.08.2023