Veřená zakázka
Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR
Spotřební materiál -> IT
Předmětem plnění této VZMR je dodávka spotřebního materiálu pro tisk dle podrobného rozpisu uvedeného v Příloze č. 1 - Specifikace poptávaného zboží, pro útvary IT v rámci Finanční správy České republiky blíže specifikované v Příloze č. 2 - Seznam odběrných míst. Požadujeme vždy nové zboží (tonery, inkousty, válce atd.). Přípustné jsou i nové neoriginální alternativní produkty. Nabídka musí obsahovat kompletní dodávku veškerých poptávaných produktů. Zboží musí být dodáno do jednotlivých lokalit dle Přílohy č. 2 této Výzvy. Dodávka je považovaná za doručenou až po prokázaném a odsouhlaseném dodání do všech lokalit v celém požadovaném rozsahu dle Přílohy č. 1 této Výzvy. Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka v přiloženém souboru Příloha č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Požadujeme vyplnit žlutě zvýrazněná pole. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve Wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy (dle souboru „Příloha č. 3 Návrh smlouvy.docx“) a také z tohoto dokumentu vytvořené PDF, které bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Analogicky stejný postup platí i pro Přílohu č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu. Dodavatel akceptuje případné zveřejnění smlouvy na profilu zadavatele či v jiném povinném veřejném rejstříku smluv.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.05.2023