Veřená zakázka

Nákup sportovních oděvů pro vojáky HS

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Oděvy, textil
CPV kódy:
18412000-0 - Sportovní oděvy
Popis:

Předmět veřejné zakázky: Detailní popis je uvedený v příloze č. 1 KS Zadavatel požaduje po zájemci v rámci výběrového řízení s nabídkovou cenou předložit níže uvedené vzorky výrobků (součástek sportovního oděvu pro vojáka Hradní stráže): - 1 ks blůzy sportovní pro vojáka HS ve velikosti 182/ 104-108; - 1 ks kalhot sportovních pro vojáka HS ve velikosti 182/94-100; - 1 ks kalhot krátkých sportovních pro vojáka HS ve velikosti XL; - 1 ks polotričko sportovní pro vojáka HS ve velikosti XL. V případě, že uchazeč (zájemce) o veřejnou zakázku zvítězí ve výběrovém řízení, stanou se výše uvedené vzorky součástí dodávky (prodávajícího) a tudíž se nevrací. Požadovaný materiál vyrobit a dodat v souladu s technickou specifikací a v souladu s technickými podmínkami v ní uvedenými. 2. Společně s dodávkou vzorků velikostního sortimentu v rámci výběrového řízení zadavatel požaduje po zájemci dále doložit (dodat): a) Doklad o antibakteriální aktivitě kultivačně (zabezpečené vláknem) u základních materiálů všech výše uvedených výrobků kromě čepice sportovní pro vojáka HS (viz kapitoly 7 – specifikace použitého materiálu). Zadavatel požaduje takový doklad od dodavatele nebo subdodavatele vlákna, který prokazuje, že materiály vykazují permanentní antibakteriální aktivitu (zabraňující šíření a množení bakterií). b) Doklad od dodavatele nebo subdodavatele, že základní materiály u všech výše uvedených výrobků kromě čepice sportovní pro vojáka HS (viz kapitoly 7 – specifikace použitého materiálu) obsahují polyesterové funkční profilované vlákno. c) Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobků podle zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů s odkazy na podkladové dokumenty (prohlášení subdodavatelů, čísla protokolů, certifikátů apod.). Předložit v originále v českém jazyce nebo v cizojazyčném originálu včetně překladu do českého jazyka. Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobku musí obsahovat název dodávaného zboží. d) Materiálové listy, ve kterých budou uvedeny v rozsahu kapitol 7 technické specifikace skutečně použité základní materiály na výrobu všech soutěžních vzorků. Součástí materiálových listů musí být vzorky základních materiálů v požadované barvě ve velikosti nejméně 10 x 10 cm. e) Čestná prohlášení, že použité materiály na výrobu všech soutěžních vzorků vyhověly níže uvedeným zkouškám podle příslušných ČSN: - ZKOUŠKA plošné hmotnosti dle ČSN EN 12127, (Zadavatel nepožaduje k výrobku čepice sportovní pro vojáka HS), - ZKOUŠKA změny rozměrů po praní a sušení plošných textilií dle ČSN EN ISO 5077, ČSN, - EN ISO 3759 - příprava, označování a měření vzorků plošných textilií a oblečení při zkouškách pro zjišťování změny rozměrů, - ZKOUŠKA stálobarevnosti při otěru za mokra i za sucha ČSN EN ISO 105-x12, - ZKOUŠKA stálobarevnosti v potu ČSN EN ISO 105-E04. Čestná prohlášení včetně materiálových listů musí být opatřeny razítkem a podpisem zájemce o veřejnou zakázku. Čestná prohlášení musí obsahovat názvy požadovaných výrobků. Požadavky zadavatele (kupujícího) na dodavatele (prodávajícího) - vítěze výběrového řízení 1. Kupující požaduje po prodávajícím po uzavření kupní smlouvy, nejpozději však do 30 kalendářních dní od data jejího podpisu doložit (dodat) určenému kontaktnímu zaměstnanci na adresu kupujícího (viz kupní smlouva) tyto dokumenty: a) Originály protokolů k níže uvedeným zkouškám: - ZKOUŠKA plošné hmotnosti dle ČSN EN 12127, (zadavatel nepožaduje k výrobku čepice sportovní pro vojáka HS), - ZKOUŠKA změny rozměrů po praní a sušení plošných textilií dle ČSN EN ISO 5077, ČSN, - EN ISO 3759 - příprava, označování a měření vzorků plošných textilií a oblečení při zkouškách pro zjišťování změny rozměrů - ZKOUŠKA stálobarevnosti při otěru za mokra i za sucha ČSN EN ISO 105-x12, - ZKOUŠKA stálobarevnosti v potu ČSN EN ISO 105-E04. Laboratorní rozbory (zkoušky) musí být v celém rozsahu provedeny v jedné akreditované zkušební laboratoři, zkušební protokoly nesmí být starší jak 6 měsíců počítáno k datu podání nabídky. b) Materiálové listy, jejichž obsah vychází z technické specifikace a kapitoly 7. u jednotlivých výrobků. V materiálovém listě musí být uveden konstrukční materiál (ten je závazný) a specifikovány skutečně použité příze, ze kterých bylo zboží vyrobeno. K dokladování lze použít kopie materiálového listu, předloženého v rámci veřejné zakázky v případě, že nedošlo ke změně dodavatele materiálu (přízí). Součástí materiálových listů musí být vzorky základních materiálů v požadované barvě ve velikosti nejméně 10 x 10 cm. c) Čestná prohlášení o shodě materiálů, tj. o použití identických materiálů na zhotovení soutěžních vzorků, materiálů na laboratorní zkoušky v akreditovaných zkušebních laboratořích a dodávaného zboží. Veškeré uvedené a použité materiály na předmětech veřejné zakázky a dodaného zboží musí být taktéž v souladu s předloženými materiálovými listy výrobce (subdodavatele) materiálu. Čestná prohlášení musí obsahovat názvy dodávaného zboží (výrobků). d) Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobku podle zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů s odkazy na podkladové dokumenty (prohlášení subdodavatelů, čísla protokolů, certifikátů apod.). Předložit v originále v českém jazyce nebo v cizojazyčném originálu včetně překladu do českého jazyka. Prohlášení o obecné bezpečnosti výrobku musí obsahovat název dodávaného zboží. Čestná prohlášení včetně materiálových listů musí být opatřeny razítkem a podpisem dodavatele (prodávajícího). 2. Nejpozději 7 kalendářních dnů před dodáním (zavezením) zboží provede dodavatel (prodávající) telefonický dohovor z kontaktním zaměstnancem (viz kupní smlouva) o přesném termínu a času dovozu materiálu a uvede typ vozidla, registrační značku vozidla, jméno a číslo občanského průkazu řidiče, případně dalších osob cestujících ve vozidle. 3. Dodavatel v rámci uzavřené kupní smlouvy akceptuje zákaz další výroby a prodeje výše specifikovaných výstrojních součástek pro civilní sektor (využití) mimo MO ČR po ukončení smluvního vztahu s Hradní stráží. 4. Všechny výše specifikované výrobky, které budou kupujícímu dodány, musí být vyrobeny v roce 2023. Vzorky zaslat nejpozději však do 11.7.2023 do 15.00 hod. na adresu mjr. Ing. Radek Šesták; Hradní stráž, Loretánská 181/4, Praha 012 - Hrad, PSČ 119 06

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.07.2023