Veřená zakázka

Nákup špiček Finntip Flex pro OLD Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
38437110-1 - Hroty pipet
Popis:

Nákup špiček Finntip Flex pro OLD Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup špiček Finntip Flex pro OLD Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Špičky Finntip Flex 100 – 10 balení - špičky s filtrem, sterilní, 100 ul, balení po 10x96, kompatibilní k Finnpiette F2 8-kanálová 5-50µl Špičky Finntip Flex 300 – 10 balení - špičky s filtrem, sterilní, 300 ul, balení po 10x96, kompatibilní k Finnpiette F2 8-kanálová 30-300µl Špičky Finntip Flex 1200 – 5 balení - špičky s filtrem, sterilní, 1200 ul, balení po 10x96, kompatibilní k Finnpiette Novus 8-kanálová 100-1200µl Požadujeme špičky Finntip špičky Flex z důvodu návaznosti na validaci a zachování reprodukovatelnosti výsledků a dále z důvodu kompatibility s Pipetami Finnpipette, kterými disponujeme. Tyto parametry jsou povinné pro dodržení akreditovaných postupů v rámci našeho Osvědčení o akreditaci č. 666. Výrobce Finnpipet zaručuje plnou kompatibilitu a reprodukovatelnost výsledků se špičkami Finntip, kdy v molekulární biologii se pohybujeme v objemech až 2µl (kapka má 100 µl). Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2022. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.10.2022