Veřená zakázka

Nákup služebního psa kategorie hlídkový obranný a strážní pro ostrahu VTM Lešany

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zemědělství, lesnictví a krajinářství
CPV kódy:
03322000-2 - Hospodářská zvířata
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je nákup služebního psa pro zabezpečení služebních povinností při střežení objektů a ostatní strážní služby (dále jen „pes“) dle „Specifikace psa kategorie HO a S“ uvedené v příloze č. 1 této Výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa převzetí psa dle odst. 2.3 této Výzvy. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v odst. 3.1 této Výzvy, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Kupující požaduje záruku na jakost psa po dobu 8 kalendářních měsíců od předání a převzetí psa v rozsahu, ve kterém záruka neodporuje povaze vyjádřené v ustanovení § 494 OZ. Kupní cena psa včetně DPH, a včetně dodání psa do místa plnění a dalších nákladů (např. náklady na dopravu do místa přezkoušení, veterinární prohlídky, plnění, clo, apod.). K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojena a vyplněna příloha „Návrh Kupní smlouvy“. Prodávající po vzniku práva fakturovat, tj. po oznámení vyhovění podmínkám izolace, do 5 pracovních dnů doporučeně odešle kupujícímu ve dvou vyhotoveních daňový doklad (dále jen „faktura“). Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Prodávající je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení kupujícímu. Kupující neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou, která je závazná a nemůže být překročena ani měněna. Prodávající si je vědom skutečnosti, že cena nesmí být dále navyšována.Zadavatel po dohodě s výše uvedenou institucí stanovil termín přezkoušení a veterinárního vyšetření na den 4. 3. 2020 od 08:00 hod. Uchazeč, který podá nabídku je tímto srozuměn s povinností dostavit se ve stanoveném čase a na adresu CVK Chotyně, 463 34 Hrádek nad Nisou, k provedení přezkoušení. Po ukončení přezkoušení předpokladů k výcviku a povahových vlastností a veterinární prohlídky psa, komise na základě jejich výsledků zpracuje zápis (povolí nebo nepovolí koupi). Komise pro hodnocení psa je tvořena jedním zástupcem strany zadavatele a třemi dalšími zástupci z CVK Chotyně. Hodnocení psa provádí komise za přítomnosti uchazeče a zástupce zadavatele. Ustájení, ošetřování, krmení psa a veterinární péči během izolace zabezpečuje Veterinární zařízení AVZdr nebo příslušný organizační celek zadavatele. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Finální verze kupní smlouvy bude oběma stranami podepsána po úspěšném výkupu psa v CVK Chotyně (úspěšné ukončení přezkoušení předpokladů k výcviku a povahových vlastností a veterinární prohlídky psa) a převzetí psa do 28 denní izolace. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh MUSÍ účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.01.2020