Veřená zakázka

Nákup služby – poskytnutí palivových odběrových karet na pohonné hmoty s následným nákupem pohonných hmot u civilních čerpacích stanic v letech 2021 a 2022

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Energie
Energie ->  Pohonné hmoty
CPV kódy:
30163100-0 - Karty pro odběr pohonných hmot
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je nákup služby – poskytnutí palivových odběrových karet na pohonné hmoty s následným nákupem pohonných hmot u civilních čerpacích stanic v letech 2021 a 2022 k zabezpečení provozu služebních vozidel. Přesná specifikace je uvedena v příloze této Výzvy „Návrh smlouvy o poskytnutí služby“. Předmětem VZMR je zabezpečení doplňování automobilové techniky Vojenského historického ústavu Praha pohonnými hmotami prostřednictvím palivových odběrových karet dodavatele služby na území ČR v předpokládaném množství cca 35 000 l pohonných hmot za rok (dále jen „služba“). Pohonné hmoty budou odebírány prostřednictvím odběrových míst (čerpacích stanic) sjednaných dodavatelem v rozsahu benzín automobilový, nafta motorová (dále jen „zboží“), dle platných jakostních specifikací pro příslušné druhy odebíraného zboží. Převzetí zboží bude probíhat na odběrových místech sjednaných dodavatelem a bude provedeno na základě vystavené palivové odběrové karty mezi zástupcem objednatele (řidič) a zástupcem dodavatele (odběrové místo/čerpací stanice). Řidič musí obdržet doklad o prodeji. Náklady pro zabezpečení provozu palivových odběrových karet (provozní poplatek, případně poplatek za použití karty) budou účtovány dle platného sazebníku dodavatele vyplývajícího z cenové nabídky, nebudou součástí ceny zboží a budou zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s využitím palivových odběrových karet (např. náklady na fakturaci, poštovné, apod.). Fakturovaná cena zboží bude aktuální cenou odběrového místa/čerpací stanice v dané chvíli odběru, která je zveřejněna na stojanu odběrového místa/čerpací stanice. Fakturaci, s podrobným rozpisem použití palivové odběrové karty provádět do 10. dne kalendářního měsíce vždy za předchozí kalendářní měsíc. V případě doručení faktury po 10. 12. 2022 je splatnost faktury stanovena na 60 dnů ode dne jejího doručení. Fakturu-daňový doklad doručit objednateli (držitelem poštovní licence, elektronicky nebo osobně) nejpozději do 10. dne v měsíci za předchozí kalendářní měsíc. Splatnost řádně vystavené faktury-daňového dokladu je 30 dní od doručení objednateli. Obsah faktury-daňového dokladu – viz návrh Smlouvy. Požadujeme: - poskytnutí (vydání a dodání) 7 palivových odběrových karet a jejich používání nezávisle na četnosti použití do stanoveného limitu denního a měsíčního odběru v Kč (viz příloha č. 2 Smlouvy), - provozování karet bez nutnosti finančního zajištění (nebudou placeny žádné zálohy), - alfanumerické rozlišení každé karty, zabezpečení PIN kódem, možnost stanovení denního a měsíčního limitu odběru v Kč, - akceptaci karet minimálně u tří společností s plošným pokrytím v ČR, - jako přílohu nabídky požadujeme zaslat seznam odběrových míst (čerpacích stanic) na území Hlavního města Prahy a Středočeského kraje, na kterých budou karty akceptovány, - na vyžádání poskytnout technickou a jakostní dokumentaci o poskytovaném zboží v českém jazyce, - vystavení faktury-daňového dokladu s podrobným rozpisem použití palivových odběrových karet, - zajistit, aby platební terminály byly funkční na čerpacích stanicích PHM sjednaných dodavatelem. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Smlouvy o poskytnutí služby“ včetně přílohy č. 1 „Závazná cenová nabídka – poskytnutí palivových odběrových karet na pohonné hmoty v letech 2021 a 2022“. Stanovení hodnotících kritérií Název kritéria / váha: 30% - Poplatky za vystavení a používání palivových karet 70% - Počet odběrových míst (čerpacích stanic) na území Hlavního města Prahy a Středočeského kraje Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace, včetně přílohy č. 1 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka – poskytnutí palivových odběrových karet na pohonné hmoty v letech 2021 a 2022“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.12.2020