Veřená zakázka

Nákup samoleštících krémů na boty HS

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Hygiena a úklid
CPV kódy:
39812200-9 - Krémy na obuv
Popis:

Nákup 2050 krému pro reprezentační obuv vojáka HS Krém je určen pro péči a údržbu reprezentačních druhů obuvi používané VZP Hradní stráže pro zvýšení estetického komfortu – lesku u nositele a pro prodloužení její životnosti. Podmínky a podrobná specifikace viz. příloha č. 1 ke smlouvě Hlavním kritériem při výběru dodavatele je cena za podmínek dodržení požadavků na kvalitu výrobku viz příloha č. 1 ke kupní smlouvě č. 125/30/351/2017-8595. - Záruka standartní dle zákona - Místem plnění je vnitřní nádvoří objektu kasáren Kanovnická 5, 119 06 Praha 1 - doprava na náklady dodavatele, materiál dodat v pracovní dny út-čt. mezi 08:00 a14:30. Nejpozději 7 kalendářních dnů před dodáním (zavezením) zboží provede dodavatel (prodávající) telefonický dohovor z kontaktním zaměstnancem (viz. kupní smlouva) o přesném termínu a času dovozu materiálu a uvede typ vozidla, registrační značku vozidla, jméno a číslo občanského průkazu řidiče, případně dalších osob cestujících ve vozidle. Zadavatel požaduje po zájemci v rámci výběrového řízení s nabídkovou cenou předložit níže uvedený vzorek výrobku: 1 kus (balení) krému 75 až 100 ml splňující minimálně požadavky této specifikace a lepší. Vzorek zaslat ještě před vyhodnocením jednotlivých nabídek hodnotící komisí. Nejpozději však do 8.11.2017 do 15.00 hod. Zájemce může nabídnout do výběrového řízení několik druhů výrobků splňující minimálně požadavky specifikace a lepší k vyzkoušení jejich užitných vlastností (celkového účinku, efektu po ošetření obuvi zadavatele) v rámci posouzení nabídek a vhodnosti výrobku. Ke každému výrobku je zájemce povinen uvést vždy nabídkovou cenu! Předložené vzorky v rámci výběrového řízení nebudou zájemci vráceny z důvodu jejich testování na obuvi zadavatele. Tyto vzorky nebudou počítány ani do celkových počtů dodávky v případě uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím (vítězem výběrového řízení). Požadavky zadavatele (kupujícího) na dodavatele (prodávajícího) - vítěze výběrového řízení Bezprostředně po uzavření smluvního vztahu (kupní smlouvy) mezi kupujícím a dodavatelem, nejpozději však čtrnáct kalendářních dní po tomto podpisu zašle prodávající kupujícímu v písemné podobě tyto zadávací údaje ke katalogizaci materiálu v rámci systému ISL AČR - Krém pro reprezentační obuv vojáka Hradní stráže KČM 0071530009663: - NCAGE (Katalogizační kód v rámci NATO-NATO Commercial and Governmental, Entity Code), - RN (referenční číslo výrobku), - hmotnost výrobku brutto v mililitrech, případně v gramech, - délka, šířka, výška v milimetrech. Nejpozději 7 kalendářních dnů před dodáním (zavezením) zboží provede dodavatel (prodávající) telefonický dohovor s kontaktním zaměstnancem (viz. kupní smlouva) o přesném termínu a času dovozu materiálu a uvede typ vozidla, registrační značku vozidla, jméno a číslo občanského průkazu řidiče, případně dalších osob cestujících ve vozidle. Výše specifikovaný výrobek, který bude kupujícímu dodán v požadovaném množství, musí být vyroben v roce 2017.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    19.10.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.11.2017