Veřená zakázka

Nákup rukávových znaků 153. žpr

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Oděvy, textil
CPV kódy:
39560000-5 - Různé textilní výrobky
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení materiálu, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup rukávových znaků 153. žpr" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. VZMR bude provedena jednorázovým způsobem. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Příloha č. 1 - Specifikace nákupu rukávových znaků 153. ženijního praporu" a "Příloha č. 2 - Schválený grafický vzor útvarového znaku 153. žpr". Součástí zadávací dokumentace je "Příloha č. 3 - Návrh smlouvy", zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (ve formátu pdf i v původním formátu souboru). Součástí návrhu smlouvy je "Specifikace", zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech a poté vypočtenou výslednou cenu za pořízení materiálu této veřejné zakázky zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Z důvodu objektivního hodnocení požadujeme zaslat vzorek (dle Přílohy č. 1 - Specifikace nákupu rukávových znaků 153. ženijního praporu" a "Přílohy č. 2 - Schválený grafický vzor útvarového znaku 153. žpr") a to nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší než 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší než 3 měsíců; d) Čestné prohlášení o poskytnutí minimální záruční doby 24 měsíců ode dne výdeje nakupovaného zboží konečným uživatelům a potvrzení minimální doby pro skladování v originálním balení zboží po dobu 3 let a potvrzení skutečnosti, že k výrobě rukávových znaků bude použit materiál specifikovaný v bodě 1 v "Příloze č. 1 - Specifikace nákupu rukávových znaků 153. ženijního praporu". Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče spojené s dodáním do místa plnění - t.j. VÚ 662401 Olomouc (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.07.2020