Veřená zakázka
Nákup pryžových těsnění.
Předmětem VZ je nákup pryžových těsnění - viz. tabulka cenové kalkulace. Kvalita zboží musí odpovídat ČSN, nesmí být poškozené a musí mít minimálně 2 -letou záruku. Požadujeme jednorázové plnění na místo určení. Fakturace po splnění dodávky se splatností 30 dnů. V případě shodnosti nabídkových cen, rozhoduje nabídka s delší dobou poskytnuté záruky, uveďte do poznámky délku Vámi poskytnuté záruky v měsících. Návrh smlouvy/objednávky je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! „Stížnosti dodavatele: Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:27.03.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.04.2018