Veřená zakázka

Nákup pracovní obuvi pro zdravotnický personál

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Oděvy, textil
CPV kódy:
18813200-3 - Trepky
Popis:

Nákup 43 párů pracovní obuvi pro zdravotnický personál. Požadujeme dodání 41 párů bílé pracovní obuvi pro lékaře a sestry a 2 páry pracovní obuvi pro občanské zaměstnance - řidiče vozidel DNR. Specifikace požadavku na obuv a technický popis včetně předběžného stanovení velikostí je uveden v příloze tohoto VŘ - specifikaci požadavku na pracovní obuv pro zdravotnický personál. Přesné určení velikostí bude stanoveno na základě vyzkoušení velikostních vzorků, které budeme požadovat na vítězi výběrového řízení do 5 pracovních dnů od potvrzení vítěze VZMR na elektronickém tržišti NEN. Požadujeme dodání všech 43 párů pracovní obuvi jednorázově. Adresa pro dodání vzorků: VZ 6848 Prostějov, odloučené pracoviště VZ 6848 Olomouc, kasárna CO, budova č. 6, Libušina 113, 779 00 Olomouc - Chválkovice. V příloze je přiložena specifikace s popisem a počty jednotlivých druhů obuvi, tabulka pro cenovou kalkulaci, návrh kupní smlouvy, vzor čestného prohlášení. Celkovou kalkulační cenu z tabulky uveďte jako Vaši cenu nabídkovou. Do nabídkové ceny započítejte veškeré náklady, např. náklady na dodání do místa odběru zboží včetně všech dalších ostatních nákladů spojených se splněním zakázky. Místo plnění: VZ 6848 Prostějov, odloučené pracoviště VZ 6848 Olomouc, kasárna CO, budova č. 6, Libušina 113, 779 00 Olomouc - Chválkovice. Požadujeme zboží, které nebude staršího data výroby než roku 2021. Záruka na zboží 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Termín dodání do místa plnění včetně vystavení faktury do 23.5.2022. Součástí zadávací dokumentace je návrh kupní smlouvy. Vyplňujte údaje pouze ve žlutě podbarvených částech smlouvy. Kupní smlouvu po vyplnění vytiskněte, podepište, opatřete otiskem svého razítka a ve skenu vložte do Vaší nabídky. Takto nevyplněný a nepodepsaný návrh kupní smlouvy dodavatelem je nesplnění zadání VZ. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy kupní smlouvy do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ - možný vzor uveden v příloze (písemné čestné prohlášení) této VZMR (ne starší než 3 měsíce). Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - ověřený platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie) pokud je dodavatel v něm zapsán, či platný výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - platný doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu. Požadujeme doložení přesné specifikace nabízeného zboží, s údaji a ilustračním fotem nabízeného zboží včetně jeho přesného obchodního názvu, tak, jak je zpracována specifikace zadavatelem VZ. Nabízené zboží musí odpovídat všem parametrům a technickým údajům dle specifikace zadavatele VZ. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Dodavatel musí mít na portále ministerstva financí zveřejněn bankovní účet, na který bude provedena bezhotovostní platba za zakázku. Kontaktní osoba Ing. Novotný, tel. 973 403 055, p. Žabková, tel. 973 403 056, mobil 702 011 452.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.04.2022