Veřená zakázka
Nákup PC krabiček, PP krabiček a papírových krabiček pro skladování a zamrazování.
Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – PC krabiček, PP krabiček a papírových krabiček pro skladování a zamrazování vzorků v laboratoři VZ 6848 Hlučín. Podrobný popis: PC krabičky pro skladování a zamrazování 9 x 9 2ml kryozkumavek – celkem 200 ks. PC krabičky s transparentním víčkem s alfanumerickým kódováním a pořadačem s mřížkou o maximální velikosti 133 x 133 x 52 mm pro 9x9 1,5/2 ml kryozkumavek. Vhodné pro skladování a zamrazování vzorků při minimálně -86°C. Autoklávovatelné. Materiál krabičky polykarbonát. Barva modrá/transparentní. Barva odlišná od bodu 2. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. PP krabičky pro skladování a zamrazování 12 x 12 0,2 ml kryozkumavek – celkem 10 ks. PP krabičky s transparentním víčkem a pořadačem s mřížkou o maximální velikosti 133 x 133 x 32mm pro 12x12 0,2 ml kryozkumavek ve stripech. Vhodné pro skladování a zamrazování vzorků při minimálně -80°C. Autoklávovatelné. Materiál krabičky polypropylén. Barva oranžová/transparentní. Barva odlišná od bodu 1. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. Papírové krabičky pro skladování a zamrazování 9x9 2ml kryozkumavek- celkem 200 ks. Papírové krabičky s víčkem a pořadačem s mřížkou o maximální velikosti 133 x 133 x 52mm pro 9x9 1,2/2 ml kryozkumavek. Vhodné pro skladování a zamrazování vzorků při minimálně -86°C. Barva bílá. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. Přehled požadovaného majetku rovněž uveden – viz. příloha č. 2. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30-ti pracovních dnů od podpisu KS. Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče. Požadujeme předložit technickou specifikaci a foto nabízeného produktu.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:17.08.2020