Veřená zakázka

Nákup ochranných pracovních prostředků

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Oděvy, textil
CPV kódy:
18141000-9 - Pracovní rukavice,
18444000-3 - Ochranné pokrývky hlavy
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je provedení nákupu ochranných pracovních prostředků – 80 párů protipořezových rukavic, 500 párů ochranných pracovních rukavic, 15 kusů ochranných přileb, včetně dovozu předmětu plnění do provozovny uchazeče vozidlem uchazeče. Předmět plnění je blíže specifikován v příloze c. 1 Cenová nabídka-specifikace. Na zboží požadujeme minimální záruční dobu 24 měsíců. U požadovaného zboží zadavatel připouští variantní řešení, pokud bude zboží kvalitativně splňovat požadované parametry, případně lepší. Zadavatel požaduje dodat zboží nové, nepoužívané, chráněné a balené pro běžné skladování a přepravu odpovídající platným CSN, technickým normám a předpisům výrobce, jež jsou nutné. Z DŮVODU OBJEKTIVNÍHO HODNOCENÍ POŽADUJEME DOLOŽIT ODKAZ NA PLATNÉ WWW.STRÁNKY NEBO PRILOŽENÍ OBRÁZKU NABÍZENÉHO ZBOŽÍ SE SPECIFIKACÍ V CESKÉM JAZYCE. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění – tj. VÚ 6624 Olomouc (DPH, dopravu atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případe početní chyby. Dodavatelé doloží k veřejné zakázce níže uvedené kopie v elektronické podobě ve formátu pdf: a) Oprávnění k podnikání (živnostenský list nebo koncesní listinu) popř. další jiný opravňující doklad; b) Výpis z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, či jiné evidence ne starší než 90 dnu, má-li v ní být dodavatel zapsán podle zvláštních předpisu; c) Cestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů; d) Podepsaný NÁVRH SMLOUVY jednatelem firmy +razítko firmy (příloha c.2) s vyplněnými identifikačními údaji firmy a vyplněnou cenou ; e) Podepsanou CENOVOU NABÍDKU jednatelem firmy + razítko firmy (příloha c.1) ZADAVATEL NEPRIPOUŠTÍ PREDLOŽENÍ NABÍDKY POUZE NA ČÁST ZAKÁZKY. NEVYPLNĚNÉ NEBO NESPRÁVNĚ VYPLNĚNÉ ÚDAJE A NEPŘILOŽENÍ PODEPSANÉHO NÁVRHU SMLOUVY A PODEPSANÉ CENOVÉ NABÍDKY JSOU DŮVODEM K VYLOUŽCENÍ DODAVATELE Z VÝBĚROVÉHO RÍZENÍ! Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dnů od ukončení podání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dnu od vyhodnocení. Zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenu zpracujte do přiložené tabulky – Příloha c.1 Cenová nabídka-specifikace. V tabulce vyplňte sloupečky s cenovou nabídkou a identifikační a kontaktní údaje Vaší firmy pod tabulkou. Poté musí tuto cenovou nabídku podepsat jednatel firmy. Vyplněnou tabulku uložte pod vlastním názvem ve svém PC. Takto vyplněnou a podepsanou tabulku jednatelem firmy vložte do stejné části programu TENDERMARKET odkud jste provedli její stažení. Celková nabídková cena za veřejnou zakázku vyplývající z tabulky musí zahrnovat i veškeré související náklady na splnění veřejné zakázky (náklady na dopravu aj.) Nabídky budou hodnoceny na základe nejnižší nabízené ceny uchazečem za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavku výběrového řízení (cena včetně DPH a dopravy zboží do místa zadavatele atd.) Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení je 3 pracovní dny. Zadavatel si vyhrazuje právo: -výběrové řízení zrušit do doby uzavření smluvního vztahu -nevracet podané nabídky -neposkytovat náhradu nákladu, které uchazeč vynaloží na účast ve výběrovém řízení -upřesnit konečné znění smlouvy po formální stránce pred podpisem smlouvy s vybraným uchazečem

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    07.09.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.09.2015