Veřená zakázka

Nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín .

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální službyOstatní
Zdravotnictví, sociální služby ->  Ostatní
CPV kódy:
33694000-1 - Diagnostika
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Plnění bude provedeno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené kupní smlouvy s vítězným uchazečem dle Programů mezilaboratorního zkoušení , Kvalita v mikrobiologii (QMS) , Kvalita v analýze masa a ryb (QMAS) , Kvalita v mléčné chemii (QDCS) , Kvalita v jídle (OFCS) a Kvalita v krmivu pro zvířata (AFPS). Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze „ cenová nabídka – položkový rozpočet“. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky-položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy . Jako další přílohu - návrh kupní smlouvy - vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako další přílohu požadujeme vložit prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Plnění bude provedeno po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran (podle požadavků zadavatele je nutné objednat požadovaný materiál nejpozději 4 týdny před distribucí prvního testu tzn. nejpozději do 30.6.2025) a dle termínů přihlášek firmy LGC Standards Sp). Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.05.2025