Veřená zakázka
Nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu a projektu Český systém kvality služeb - část 2,5,6,7,9,10
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění a nákup mediálního prostoru vybranými dodavateli pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu agentury Czechtourism s heslem #SvětovéČesko a Českého systému kvality služeb – značky „Q“ (dále ČSKS), a to v souladu s mediálními plány s garantovanými počty jednotek dopadu (příloha č.15 - příloha č. 25). Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 11 částí. Této veřejné zakázky se týká část 2,5,6,7,9,10,11 Část 2- Nákup mediálního prostoru na zpravodajských portálech v ČR Část 5-Nákup mediálního prostoru v tištěném médiu v žánrové skupině časopisů pro ženy a časopisů životního stylu pro ženy pro další vlnu kampaně Část 6-Nákup mediální prostoru v médiích určených pro odbornou veřejnost pro propagaci projektů agentury CzechTourism Část 7-Nákup mediálního prostoru v tištěných médiích ve skupině cestovatelských časopisů Část 9 - Pronájem a instalace „Bigboardů“ pro druhou vlnu kampaně (listopad) Část 10- „Out of Home“ (OOH) reklama – pronájem a instalace venkovních ploch Část 11-Výkonnostní online kampaň
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:07.09.2020