Veřená zakázka

Nákup kompaktní profesionální ultrazvukové čističky s možností volby pracovních frekvencí

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33112200-0 - Ultrazvukové jednotky
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je nákup kompaktní profesionální ultrazvukové čističky s možností volby pracovních frekvencí pro restaurátorskou dílnu Vojenského historického ústavu Praha (dále jen „zboží“) a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. IV odst. 4.1 návrhu Kupní smlouvy. Specifikace požadovaného zboží je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Specifikace požadovaného zboží“. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v čl. 3 této Výzvy, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Požadavky na dodání dokumentace v rámci dodávky V rámci plnění dodávky se požaduje dodat v tištěné podobě dokumentaci v českém jazyce v rozsahu: - prohlášení o shodě výrobku podle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, - dále kompletní technickou dokumentaci výrobce s příslušným popisem instalace, - specifikační list zboží obsahující seznam komponent s uvedením jejich výrobního čísla, - návod k obsluze, - dokumentaci k údržbě a provozu, - záruční list, - seznam výbavy a příslušenství, - seznam autorizovaných nebo sjednaných servisů zboží s uvedením jejich identifikačních a kontaktních údajů, - seznam opravců, kteří mohou zajišťovat servis po uplynutí záručních lhůt na základě příp. výběrového řízení, popř. další dokumentaci související se zbožím, např. výchozí revizní zprávy. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Prodávající je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení kupujícímu. Kupující neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti dodaného zboží bude provedena na místě plnění při převzetí zboží. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady prodávajícího včetně dopravy zboží do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. KVALIFIKACE Vyzvaný účastník, který podává nabídku, musí prokázat splnění profesní způsobilosti podle ustanovení § 77 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, předložením ověřených kopií dokladů. Další požadavky na kvalifikaci • dodavatel musí zajistit, aby dodávané zboží bylo nové, nepoužité, nerepasované a musí splňovat technické požadavky s ohledem na ochranu zdraví a životního prostředí, bezpečnost osob a majetku ve smyslu zákona č. 22/1997 Sb. • dodavatel musí být výrobcem nebo prodejcem výrobce nebo dovozce nabízených zboží, splňujících poptávané technické parametry a disponovat obchodní, technickou a servisní podporou výrobce. • dodavatel ve své nabídce předloží prohlášení, že nabízené zboží splňují všechny požadované technické parametry. • dodavatel musí doložit technickou dokumentaci a posouzení shody na pořizovanou techniku ve smyslu zákona č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh. • dodavatel ve své nabídce předloží přesné označení nabízeného zboží a jeho technické parametry udávané výrobcem daného zařízení. • prodávající se zavazuje, že na zboží, tj. na „Kompaktní profesionální ultrazvukovou čističku s možností volby pracovních frekvencí“ jako celek dodá Úřadu pro obrannou standardizaci, katalogizaci a státní ověřování jakosti MO (dále jen „Úř OSK SOJ“) v termínech specifikovaných v textové části katalogizační doložky bezchybný a úplný soubor povinných údajů ke katalogizaci (dále jen „SPÚK“). Předání SPÚK je součástí plnění povinností prodávajícího podle této smlouvy a tento nemá nárok na samostatnou úhradu nákladů spojených s vypracováním katalogizačních dat. Katalogizační doložka je přílohou č. 2 návrhu kupní smlouvy a je její nedílnou součástí. POŽADAVEK NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY Dodavatel ve své nabídce stanoví celkovou nabídkovou cenu za celý předmět veřejné zakázky vyjádřenou v CZK. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady související s plněním předmětu smlouvy, tj. doprava do místa plnění, balné, pojištění, daně, cla, náklady na zpracování katalogizačních dat, atd. Doprava na místo plnění v předem domluveném termínu musí být zahrnuta v ceně. Zboží se požaduje předat včetně příslušenství dle požadavků a s kompletní dokumentací výrobce. Dokumentaci k dodávce se požaduje dodat v českém jazyce v rámci předání. Cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh MUSÍ účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. Součástí zadávací dokumentace je příloha „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.10.2019