Veřená zakázka

Nákup kancelářských prostředků

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
OstatníSpotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
19520000-7 - Výrobky z plastů,
24322500-2 - Alkohol,
24911200-5 - Lepidla,
30192153-8 - Textová razítka,
35121600-4 - Visačky,
39292200-7 - Umělé výrobky
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též "VZMR" je dodávka zboží, kterým se pro účely této VZMR rozumí nákup kancelářských prostředků, zboží je podrobně specifikováno v zadání této VZMR (soubor „Příloha č. 1 - Specifikace a cenová nabídka.xls“). Dodávka zboží bude uchazečem realizována jako celek v souladu s podmínkami stanovenými v návrhu kupní smlouvy, která je součástí zadávacích podmínek. Soubory „Návrh Kupní smlouva kancelářských prostředků.doc“ a „Příloha č. 1 - Specifikace a cenová nabídka.xls“ si stáhněte do svého PC (oba soubory jsou ke stažení v záložce "El.komunikace/Dokumenty a přílohy"), naceňte požadované zboží dle pokynů uvedených ve specifikaci. Poté oba vyplněné soubory „Příloha č. 1 - Specifikace a cenová nabídka.xls“ a PODEPSANÝ „Návrh Kupní smlouva kancelářských prostředků.doc“ přiložte jako přílohu k Vaší nabídce. S výhercem VR bude uzavřena kupní smlouva. (Podávání stížností uchazečů z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami je možné ve lhůtě 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení VZMR. Podávání stížností uchazečů z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocování VZMR je možné ve lhůtě 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení VZMR.)

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    14.07.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.07.2016