Veřená zakázka

Nákup kancelářských potřeb pro město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace 2025 - 2026

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je sjednání rámcové dohody na nákup drobných kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa (dále jen centrální zadavatel) a jeho 23 příspěvkových organizací (dále jen pověřující zadavatel) včetně jejich doručování na zadavateli určená místa dodání.

1Drobnými kancelářskými potřebami se rozumí psací potřeby, mapy, rychlovazače, zakládací obaly, bloky, pořadače, spisové desky, archivační boxy, děrovačky, sešívačky, nůžky, lepidla, izolepy, kancelářské sponky, popisovače, zvýrazňovače, obálky a poštovní tašky, kancelářský papír atd. definované v položkách nákupního koše – příloha č. 1.1, resp. 1.2 ZD.

Předmět dodávky je rozdělen dle sociálních a environmentálních aspektů na následující skupiny výrobků.

Skupina A: Ekologicky šetrné výrobky

Skupina B: Výrobky z recyklovaných materiálů

Skupina C: Výrobky z recyklovaných plastů a PP

Skupina D: Běžné kancelářské potřeby

Veřejná zakázka je ve smyslu § 35 zákona rozdělena na dvě samostatné části:

1. část VZ - Dodávka kancelářských potřeb s využitím náhradního plnění

2. část VZ - Dodávka kancelářských potřeb bez využití náhradního plnění

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.10.2024