Veřená zakázka
Nákup kancelářských potřeb
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a pověřující zadavatele: a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách. Dodavatel zřídí pro potřeby centrálního zadavatele a jednotlivých pověřujících zadavatelů vlastní objednávkový systém (e-shop), který bude obsahovat pouze kancelářské potřeby specifikované v příloze č. 3 zadávací dokumentace – Katalog kancelářských potřeb.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:03.03.2023