Veřená zakázka

Nákup kancelářského nábytku

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
CPV kódy:
39130000-2 - Kancelářský nábytek
Popis:

Předmětem plnění jednotlivých dílčích objednávek zadávaných na základě rámcové dohody je dodávka kancelářského nábytku včetně dopravy do místa plnění, vykládky zboží, montáže a instalace v místě plnění a dále vybraný dodavatel zajistí ekologickou likvidaci všech vzniklých odpadů a obalových materiálů s každou realizovanou dodávkou nábytku pro centrálního zadavatele a pověřující zadavatele. Standardní typy kancelářského nábytku včetně požadované technické specifikace, které budou předmětem plnění jednotlivých dílčích objednávek realizovaných na základ rámcové dohody, jsou uvedeny v Příloze 3 – Katalog kancelářského nábytku této zadávací dokumentace. Jedná se zejména o dodávku níže uvedeného kancelářského nábytku: - pracovní stoly, - jednací stoly, - kontejnery, - šatní skříně, - policové skříně, - židle kancelářské, - židle jednací, - konferenční sezení, - příslušenství apod. Předmětem veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářského nábytku spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.09.2023