Veřená zakázka
NÁKUP INZULÍNOVÝCH STŘÍKAČEK 2019
Zdravotnictví, sociální služby -> Spotřební materiál, léky
Předmětem plnění této zakázky je průběžné dodávání inzulinových stříkaček s jehlou na základě objednávek z Rámcové smlouvy. Tato rámcová smlouva je platná po dobu 12 kalendářních měsíců od jejího podpisu. Dodavatel musí garantovat zadavateli po celou dobu trvání tohoto smluvního vztahu stejnou cenu dodávaných inzulinových stříkaček s jehlou.
Tento zdravotnický materiál je určen pro drogově závislé osoby. Dodavatelé tedy musí počítat s tím, že použití tohoto zdravotnického materiálu bude probíhat ve značně nestandartním prostředí bez odborné manipulace. Z tohoto důvod zadavatel požaduje vyšší kvalitu dodávaného zboží.
Pokud zadavatel v zadávací dokumentaci nebo jejích přílohách uvádí konkrétní názvy či konkrétní označení výrobků, jedná se pouze o vymezení požadovaného technického standardu a zadavatel připouští pro plnění předmětné veřejné zakázky použití jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení. Je-li tedy v zadávacích podkladech uveden konkrétní výrobek nebo technologie, má se za to, že je tím definován minimální požadovaný standard a může být nahrazen stejně kvalitní nebo kvalitnější alternativou. Zadavatel uvádí v návrhu Rámcové smlouvy referenční výrobek na základě svých zkušeností. Uvedené rozměry inzulínových stříkaček jsou rovněž orientační a mohou se minimálně lišit dle jednotlivých výrobců.
Pakliže bude dodavatelem nabídnut alternativní výrobek, než je uvedený referenční, je zadavatel oprávněn za uvedenou nákupní cenu pořídit od dodavatele takový výrobek, na kterém provede porovnání s referenčním výrobkem přímo v terénu.
Pokud uchazeč ve své nabídce nabídne plnění s nižším standardem, s nižší kvalitou či s výrazně rozdílným rozměrem, bude taková nabídka vyřazena a dodavatel bude ze zadávacího řízení vyloučen.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:08.04.2019
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:29.04.2019