Veřená zakázka

Nákup humánních léků pro veterinární účely k zabezpečení léčebně-preventivní činnosti služebních psů pro pracoviště specializované péče Hlučín u VZ 6848 Hlučín v období od 1.2.2021 do 31.1.2022.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33600000-6 - Léčivé přípravky a zdravotnické prostředky
Popis:

Jedná se o nákup humánních léků pro veterinární účely k zabezpečení léčebně-preventivní činnosti služebních psů pro pracoviště specializované péče Hlučín u VZ 6848 Hlučín v období od 1.2.2021 do 31.1.2022. Jedná se zejména o nákup léků, které nejsou vzhledem k nepravidelné potřebě drženy v zásobách AČR, nebo v případě jejich krátkodobého nedostatku. Plnění bude prováděno dle požadavků – vystavených receptů veterinárním lékařem zadavatele na základě uzavřené celoroční kupní smlouvy s vítězným uchazečem v období od 1.2.2021 do 31.1.2022. Dodavatel zajistí v období od 1.2.2021 do 31.1.2022 prodej uvedeného sortimentu léčiv dle přílohy číslo 2 na základě písemných receptů. Předpokládaná výše plnění celoroční kupní smlouvy v uvedeném období je do max. výše 40 000,- Kč s DPH (33 058,- Kč bez DPH), této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme, aby lékárna vítězného uchazeče: 1. Byla v dosahu PSP Hlučín u VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín do vzdálenosti 600 m (do cca 10 minut chůze). 2. Měla provozní dobu minimálně: Po-Pá 08:00 – 16:00 hodin, So 8:00-11:00 hodin 3. Měla dodávku léků uvedených v příloze č. 2 okamžitě, nejdéle však do 24:00 hod. od doručení předpisu – receptu. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a výpis z živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh celoroční kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.01.2021