Veřená zakázka

Nákup gelových standardů pro interní kontrolu akreditované zkoušky pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
24324100-2 - Sloučeniny s aminovou funkcí
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup gelových standardů pro interní kontrolu akreditované zkoušky, kdy požadované gelové standardy jsou potřebné pro konkrétní námi používanou spekrofotometrickou metodu Hach stanovení volného chloru a slouží ke kontrole a kalibraci chlorkolorimetrů DR300, tudíž musí být s tímto přístrojem kompatibilní. Nelze zaměnit za jiné. Jedná se o materiál , který je nezbytný k plnění kritérií ČIA o.p.s. Požadujeme délku exspirace minimálně 20 měsíců od dodání produktů + dodání bezpečnostních listů. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    22.01.2025