Veřená zakázka

Nákup diagnostického spotřebního materiálu – sterilních, flexibilních inokulačních kliček o objemu 1µl a 10 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
Zdravotnictví, sociální služby ->  Přístroje
CPV kódy:
33000000-0 - Zdravotnické přístroje, farmaceutika a prostředky pro osobní péči
Popis:

Jedná se o VZMR k zabezpečení nákupu diagnostického spotřebního materiálu – inokulační kličky - sterilní, flexibilní o objemu 1 µl a 10 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadujeme délku minimální exspirace 30 měsíců od dodání produktu. Jedná se o následující materiál – viz. podrobný popis: Inokulační kličky sterilní , flexibilní - objem 1 µl, celkem 30 000 ks (možnost balení po 20 - 30 ks v balení … dle dodavatele) včetně produktového listu v českém jazyce. Požadujeme zaslat vzorky (testovací vzorek produktu minimálně 10 ks v balení). Inokulační kličky sterilní , flexibilní - objem 10 µl, celkem 30 000 ks (možnost balení po 20 - 30 ks v balení … dle dodavatele) včetně produktového listu v českém jazyce. Požadujeme zaslat vzorky (testovací vzorek produktu minimálně 10 ks v balení). Vzorky požadujeme zaslat nejpozději do 7.5.2024 do 15:00 hod. na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín v označené obálce VZMR-neotevírat. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 45 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v českém jazyce. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 45 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.05.2024