Veřená zakázka

Nákup diagnostického spotřebního materiálu – 5 balení Brucella - antigen (1 ml/1:30/ 200 testů) a 2 balení Komplement 5x1 ml - pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální službyOstatní
Zdravotnictví, sociální služby ->  Ostatní
CPV kódy:
33694000-1 - Diagnostika
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – 5 balení Brucella - antigen (1 ml/1:30/ 200 testů) a 2 balení Komplement 5x1 ml - pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín s cílem diagnostikovat nákazy. Z důvodu Zabezpečení dodávky diagnostického spotřebního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří VZ 6848 Hlučín, s cílem diagnostikovat nákazy. Z důvodu zabránění jejich šíření vydává Státní veterinární správa Praha Metodiku kontroly zdraví, kterou se musíme řídit podle veterinárního zákona č. 166/1999 Sb. Výhradní dodavatel požadovaného diagnostického materiálu pro Českou republiku je společnost ERMITA Solution, s.r.o. Tento dodavatel jako jediný může nabídnout konkrétní diagnostické sety, využívané k identifikaci nákaz pomocí akreditovaných metod dle Metodiky kontroly zdraví, kterou každoročně vydává Státní veterinární správa. Tyto diagnostické akreditované metody včetně diagnostických setů jsou obsaženy v osvědčení o akreditaci č.: 282/2021 ze dne 17. 5. 2021, jehož přílohou jsou jednotlivé akreditované metodiky. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 282/2021 ze dne 17.5.2021 vyžadujeme konkrétní diagnostický spotřební materiál, který je používán při akreditovaných metodikách (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti ERMITA Solution, s.r.o. Požadujeme délku minimální exspirace do 7/2025. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.05.2023