Veřená zakázka

Nákup controllerů GPIB-USB-HS+

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
31680000-6 - Elektrické součásti a příslušenství
Popis:

Požadujeme nákup 3 ks controllerů GPIB-USB-HS+. Požadujeme materiál nový, nepoužitý, nerepasovaný ani jinak renovovaný, plně funkční, splňující veškeré platné normy, schválený a homologovaný. Požadujeme materiál stejných nebo vyšších (lepších) technických parametrů, než uvádíme. Celková výsledná nabídková cena je v Kč a je konečná, včetně balného, dopravného (poštovného) a ostatních nákladů spojených s výběrovým řízením. Ceny se v průběhu smluvního vztahu nesmí navýšit, vícenáklady nejsou povoleny. Případné informace Ing. Vladimír Havlíček na tel. 973 244 809, event. Ing. Jozef Škrabal na tel. 973 244 799, nebo e-mailu havlicekv@army.cz. Návrh smlouvy/ objednávky je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Stížnosti dodavatele: Stížnost stěžovatele (navrhovatele) je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu, jak je stanoveno v zákoně č.134/2016 sb. § 249,250 odst 1,2. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.09.2019