Veřená zakázka

Nákup chladiva R 134A

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
24321300-3 - Další halogenderiváty uhlovodíků
Popis:

Předmětem VZ je nákup chladiva R 134 A. Tlakové lahve jsou výhradním majetkem dodavatele, který ručí za jejich technický stav. Dopravu od objednavatele a naopak zajistí dodavatel vlastními prostředky a na své náklady (všechny náklady (pronájem) promítnou se v nabídkové ceně chladiva ).Technický list v el. nebo písemné podobě s dodávkou zboží. Prázdné lahve budou vráceny průběžně, nejpozději však do 30.11.2018. Místem plnění VZ je adresa : Vojenské zařízení 5512, Novoměstská 227, 55102 Jaroměř Josefov. V případě shodnosti nabídkových cen, rozhoduje nabídka s delší dobou poskytnuté záruky, uveďte do poznámky délku Vámi poskytnuté záruky v měsících. Návrh smlouvy/objednávky je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! „Stížnosti dodavatele: Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    19.04.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.05.2018