Veřená zakázka

Nákup certifikovaného referenčního materiálu pro chemické analýzy v potravinách pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stravování a potraviny
CPV kódy:
15253000-6 - Výrobky z měkkýšů
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu certifikovaného referenčního materiálu pro chemické analýzy v potravinách pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín. Přehled požadovaného sortimentu naleznete v dokumentu k vyplnění - cenová nabídka – položkový rozpočet. Doplnění k položkovému rozpočtu – Materiál musí být řádně zabalen v originálních obalech a transparentních obalech zabraňujících poškození a zabezpečujících zachování požadovaných vlastností materiálu. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat na adresu : VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín a to nejpozději do 30-ti kalendářních dnů od podpisu KS a zveřejnění v registru smluv. Požadavky: Zadavatel požaduje, aby účastníci byli oprávněni k podnikání/provozování činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, nebyli v likvidaci, neprobíhalo vůči nim insolvenční řízení a nebyli nespolehlivými plátci DPH ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Prokázání základní způsobilosti: Dodavatel prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení, jehož text tvoří přílohu č. 1 tohoto dokumentu. Prokázání profesní způsobilosti: S ohledem na snadnou dostupnost uvedených informací v rejstřících veřejné správy si zadavatel ověří splnění požadavků na kvalifikaci poskytovatelů sám a nepožaduje proto, aby je prokazovali účastníci. Zadavatel si vyhrazuje právo před uzavřením Smlouvy vyzvat vybraného dodavatele k předložení originálů nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění požadavků na kvalifikaci, nepředložil-li je již v původní nabídce. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) dále předloží následující požadované dokumenty: - Cenovou nabídku – položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou. - Jako další dokument vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. - Dále požadujeme prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument. Bude-li zakázka realizovaná za pomoci subdodavatele požadujeme předložit platnou smlouvu se subdodavatelem a účastníkem VZMR. Pokud nebudou všechny požadované doklady předloženy může zadavatel účastníka VZMR požádat o doplnění, popřípadě i vyloučit z VZMR. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025. Požadované dokumenty předložit ve formátu PDF. Doba a místo plnění Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 – ti kalendářních dnů od uzavření kupní smlouvy (podpisu poslední ze smluvních stran a zveřejnění v registru smluv) podle požadavků zadavatele. Zboží dodat na adresu – viz. uvedeno výše a v návrhu kupní smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.09.2025