Veřená zakázka

Nákup a implementace vyvolávacího a rezervačního systému

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
44321000-6 - Kabely
Popis:

Veřejná zakázka „Rámcová dohoda na nákup vyvolávacího a rezervačního systému“ je rozdělena na 2 části, a to na část I. „Dodávka strukturované kabeláže pro vyvolávací a rezervační systém“ a část II. „Nákup a implementace vyvolávacího a rezervačního systému“, tedy tuto veřejnou zakázku. Každá z částí je zadávána v samostatném řízení. Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a násl. ZZVZ s jedním účastníkem zadávacího řízení bez obnovení soutěže. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 48 měsíců. Předmět plnění zahrnuje: 1) Dodání Vyvolávacího a rezervačního systému, tj. zejména: • dodání SW pro centrální řízení Vyvolávacího a rezervačního systému včetně všech požadovaných integrací (dále jen „SW pro centrální řízení“), instalace a případné potřebné konfigurace/customizace dodaného SW pro centrální řízení, včetně provedení akceptačních testů a potvrzení funkcionality zadavatelem, včetně předání instalačních médií (CD/DVD/Flash disk) a poskytnutí příslušné licence k dodanému SW pro centrální řízení; • dodávku HW komponent včetně příslušného SW (dále vše jen „HW/SW“); • práce spojené s dodáním HW/SW do dané lokality, zahrnující zejména jejich dopravu, montáž, instalaci dodaného HW, potřebné konfigurace, napojení na SW pro centrální řízení a jeho zprovoznění na konkrétních klientských pracovištích; • zajištění administrátorského a uživatelského zaškolení klíčových administrátorů a klíčových uživatelů Vyvolávacího a rezervačního systému ve VZP ČR v ovládání a správě dodávaného SW pro centrální řízení i pro dodávaný SW na jednotlivá klientská pracoviště; • dodání administrátorské a uživatelské dokumentace k dodávanému SW pro centrální řízení i k HW a příslušnému SW dodávanému pro jednotlivá klientská pracoviště, včetně úplného technického popisu řešení, tj. příručky (manuály) pro uživatele a pro administrátora/správce aplikace VS (SW) v elektronické podobě; • návody k instalacím / zálohování / obnově systému při havárii v elektronické podobě; • transparentní popis vzájemné komunikace, včetně síťové komunikace všech dodaných komponent v elektronické podobě; • dokumentaci všech API (REST, SOUP, JSON, …) včetně příkladů, jak integrovat VS na další systémy zadavatele 2) Poskytování podpory Vyvolávacího a rezervačního systému, tj.: • Podporu „SW pro centrální řízení“ poskytovanou po dobu 48 měsíců; • Podporu „HW/SW“ poskytovanou po dobu 48 měsíců; • Podporu na vyžádání, tj. podpora Vyvolávacího a rezervačního systému poskytovaná a hrazená nad rámec služeb Podpory „SW pro centrální řízení“ a Podpory „HW/SW“ v předpokládaném počtu 1650 člověkohodin; • Podporu pilotního provozu. Detailní specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 1 HDZD – Obchodní podmínky a jejích přílohách.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    11.02.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.12.2021