Veřená zakázka

Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
38412000-6 - Teploměry
Popis:

Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace. Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – 3 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace na mrazničku a 3 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace na chladničku pro Vojenský veterinární ústav Hlučín. Podrobný popis: - rozsah měření teploty -30 °C až do +70 °C nebo větší rozsah - minimální počet měření 24x za den - přesnost naměřené teploty 1 °C - paměť pro uložení minimálně 30 000 hodnot - vyhodnocení dat za pomocí USB konektoru - součástí balení ovládací software - ke každému dataloggeru 2 odpovídající baterie (celkem 12 ks) - výška : 1-5 cm; šířka : 1-5 cm; hloubka : 5-15 cm - požadujeme předložit technickou specifikaci a foto 3 x Dataloger kalibrovaný na mrazničkovou teplotu -30 °C až 0 °C 3 x Dataloger kalibrovaný na chladničkovou teplotu 2 °C až 8 °C i běžnou pokojovou teplotu 15 °C až 25 °C Na pořizované zboží požadujeme záruku 24 měsíců v souladu s Všeobecnými obchodními podmínky v ET NEN. Přehled požadovaného majetku – viz. příloha č. 2. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat na adresu : Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30-ti pracovních dnů od podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Nejpozději do 30-ti pracovních dnů od podpisu KS - podpisu poslední ze smluvních stran (podle požadavků zadavatele).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.08.2022