Veřená zakázka

Nákup 3 ks laboratorních pipet Eppendorf a špiček Eppendorf k zabezpečení provozu laboratoře chemie.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
38437100-8 - Pipety
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – 3 ks laboratorních pipet Eppendorf a špiček Eppendorf. Podrobný popis – specifikace, minimální technické požadavky a ostatní požadavky na dodávku materiálu: – laboratorní pipeta Eppendorf Research Plus - celkem 1 ks – specifikace – nastavitelná, objem 20-200 µl . – laboratorní pipeta Eppendorf Research Plus - celkem 1 ks – specifikace – nastavitelná, objem 100 – 1000 µl. – laboratorní pipeta Eppendorf Research Plus - celkem 1 ks – specifikace - 8-kanálová , objem 30 – 300 µl. – špičky epTIPS Standart Eppendorf - celkem 2000 ks – objem 20 – 300 µl. – špičky epTIPS Standart Eppendorf - celkem 2000 ks – objem 50 – 1000 µl. – špičky epTIPS Box Eppendorf - celkem 1920 ks – objem 20 – 300 µl (1 box obsahuje 96 ks špiček). U nabízeného zboží požadujeme předložit technickou specifikaci a foto. Požadujeme pipety a špičky Eppendorf z důvodu návaznosti na validaci a zachování reprodukovatelnosti výsledků a dále z důvodu kompatibility se špičkami Eppendorf. Tyto parametry jsou povinné pro dodržení akreditovaných postupů v rámci našeho Osvědčení o akreditaci č.282/2021 a naše laboratoř je povinna používat přístroje a zařízení, které jsou pro ně schválené. Výrobce Eppendorf zaručuje plnou kompatibilitu a reprodukovatelnost výsledků se špičkami Eppendorf. Přehled požadovaného majetku – viz. příloha č. 2. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30-ti dnů od podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. V případě neúplných nabídek zadavatel vyzve daného účastníka VZMR k doplnění prostřednictvím výzvy k doplnění (objasnění) nabídky. V případě závažných pochybení účastníka může vyřadit. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Požadované doklady prokazující kvalifikaci - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Nejpozději do 30-ti dnů od podpisu KS - podpisu poslední ze smluvních stran a zveřejnění v Registru smluv (podle požadavků zadavatele).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.10.2023