Veřená zakázka
Nájem a správa tiskáren
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Předmětem veřejné zakázky je pronájem nových, nepoužitých, plně funkčních tiskáren a poskytnutí související správy na 48 měsíců. Související správou je: • doprava a instalace tiskáren, zaškolení obsluhy (IT oddělení nájemce), oživení a připojení tiskáren do síťového prostředí zadavatele, • technická dálková podpora – telefonní servisní linka HOT LINE s minimální dostupností v pracovní dny od 8:00- 16:00 hod., s reakční dobou do 2 hodin (v uvedené době dostupnosti). • správa systému, který umožní online náhled do evidence požadavků nájemce na servisní zásahy a dodávky spotřebního materiálu po celou dobu provozu tiskáren. Systém umožňuje online kontrolu a sledování dodržování nastaveného SLA (reakční doba, délka servisního zásahu, downtime – celková doba opravy), online sledování vytížení tiskáren, stavu spotřebního materiálu a jejich provozuschopnosti, • servisní služby – celková servisní podpora tiskáren, zajištění údržby a oprav v místě jejich instalace, příp. výměna tiskáren, dodávky náhradních dílů apod., • dodávky veškerého nutného a předepsaného spotřebního materiálu – tj. zejména nových tonerů (nikoli repasovaných), sponek do sešívacích finišerů a všech nových originálních dílů (nikoli použitých nebo repasovaných). Veškerý originální spotřební materiál bude pronajímatel dodávat takových způsobem, aby byl zajištěn kontinuální a 100% funkční provoz tiskáren, • zajištění šifrování dat na pevném disku, • předání manuálů k tiskárnám na IT oddělení. Jedná se o celkem 95 ks tiskáren. Podrobná specifikace a požadavky předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v příloze č. 1_Krycí list nabídky – třetí list s názvem „Technická specifikace“ a v příloze č. 2_Návrh smlouvy.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.08.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.09.2025