Veřená zakázka
Nádražní, Praha 5, č. akce 328
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Předmětem plnění je zejména, nikoli však výlučně, oprava ulice Nádražní v Praze 5, v úseku od vjezdu do domu čp. 279, Nádražní 1. až po stávající ostrůvek tramvajové zastávky ČSAD Smíchov. V tomto úseku bude při východní straně ulice opravena vozovka a to v koordinaci s realizací stavebních prací investora Dopravního podniku hl. m. Prahy, akciová společnost, při které dojde k přeložce tramvajového tělesa ze stávající polohy ve středu uličního prostoru do nové polohy na západní stranu ulice Nádražní. Podél opravovaného úseku vozovky při východní straně ulice Nádražní je součástí předmětu plnění oprava chodníků, vyrovnání a výměna poškozené obruby. Povrch vozovky bude asfaltový, povrch chodníků bude z litého asfaltu. Dále bude provedena oprava a výstavba nových uličních vpustí včetně přípojek a napojení. Součástí předmětu plnění je: • zpracování realizační projektové dokumentace; • zajištění a předání kamerových průzkumů všech přípojek uličních vpustí po realizaci jejich opravy; • geotechnický monitoring, stálý geotechnický dozor, dozor báňské záchranné služby • zpracování podrobné pasportizace přilehlých objektů (přilehlé zeleně, lamp veřejného osvětlení, budov, drobných staveb, oplocení apod.) a následné pasportizace po skončení stavby, včetně komunikací pro staveništní dopravu, které bude objednateli odesláno v elektronické podobě a předáno v jednom vyhotovení tištěného paré; • zajištění projektu a realizace dopravně inženýrského opatření, projednání a zajištění dopravně inženýrského rozhodnutí v souladu s harmonogramem plnění veřejné zakázky a v souladu s požadavky Magistrátu hl. m. Prahy, odboru dopravních agend a to včetně naplnění stanovených podmínek, osazení provizorního dopravního značení a obnova trvalého vodorovného dopravního značení; • aktualizace vyjádření, komunikace s vlastníky a správci inženýrských sítí, dodržení a naplnění podmínek uvedených ve vyjádření vlastníků a správců inženýrských sítí (včetně předání objednateli všech protokolů o vytýčení sítí a souhlasů před záhozem pakliže jsou ve vyjádřeních vyžadovány) a dotčených orgánů státní správy po dobu celého průběhu akce, vše v souladu s platným stavebním povolením; • koordinace, zajištění informování, zajištění předání a převzetí stavbou dotčených pozemků (předávací protokol), s vlastníky a správci inženýrských sítí a s vlastníky stavbou dotčených pozemků; • zajištění informování přímo dotčených fyzických a právnických osob o době trvání stavby nejpozději 10 dnů před zahájením realizace stavebních prací; • zajištění a umístění dvou informačních panelů s údaji investora, dodavatele a údaji o stavbě v souladu s manuálem grafických a konstrukčních standardů pro tvorbu informačních panelů hlavního města Prahy, doplněných o QR kód odkazující na popis stavby na www.tskas.cz; • zajištění informování o omezení provozu na příslušném úseku komunikace v souvislosti s jím prováděnými pracemi, a to formou dvou informačních tabulí (bílo-oranžová) s uvedením počátku a konce trvání prací, které omezení provozu způsobují. Tyto Informativní tabule budou mít schválený rozměr dopravní značky o rozměrech 1500 x 1000 mm se zaoblenými hranami a budou umístěny na sloupku s reflexními červeno bílými prvky. Zhotovitel je povinen tyto tabule zajistit a po nabytí účinnosti příslušného opatření obecné povahy (OOP) je umístit v souladu s OOP neprodleně, nejpozději však v den započetí stavby, na předem určené vhodné místo. Přesné umístění tabulí bude součástí dopravně inženýrského opatření (DIO), které je součástí žádosti o dopravně inženýrské rozhodnutí (DIR). Po ukončení omezení provozu, nejpozději však v den předání díla, je zhotovitel povinen tyto tabule demontovat. V případě změny doby trvání prací je zhotovitel povinen zajistit aktualizaci na tabuli uváděných údajů, a to neprodleně od okamžiku, co bude změna doby trvání prací známa. Zhotovitel nese veškerou odpovědnost za dodržení veškerých zákonných postupů při umisťování těchto informačních tabulí; • zřízení, odstranění a zajištění zařízení staveniště včetně napojení na inženýrské sítě, odvozu odpadu a likvidace odpadu a zajištění skládky, střežení a ochrana staveniště; • fotodokumentace o průběhu prací vč. fotodokumentace stavby před zahájením prací po předání staveniště; • zajištění a provedení všech opatření organizačního a stavebně technologického charakteru k řádnému provedení díla; • účast na pravidelných kontrolních dnech stavby; • veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob a majetku; • likvidace, odvoz a uložení vybouraných hmot a stavební suti na skládku včetně poplatku za uskladnění v souladu s ustanoveními zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech; • uvedení všech povrchů, které nejsou předmětem plnění, ale budou stavbou dotčené, do původního nebo dohodnutého stavu; • zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí; • projednání a zajištění případného zvláštního užívání komunikací a veřejných ploch včetně úhrady vyměřených poplatků a nájemného; • provedení přejímky stavby; • zajištění všech nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla, péče o nepředané objekty a konstrukce stavby, jejich ošetřování, pojištění atd.; • průvodní technická dokumentace, zkušební protokoly, revizní zprávy, atesty a doklady dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, prohlášení o shodě, předepsané ochranné a bezpečnostní pomůcky ve dvou vyhotoveních; • zajištění (vyhotovení) a předání dokumentace skutečného provedení stavby včetně geodetického zaměření dle metodického pokynu pro 2D dokumentaci skutečných provedení staveb přiloženého v příloze smlouvy, předání objednateli ve třech originálech + 1x na CD a na Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR Praha), • zajištění a předložení měření hodnot parametrů provozní způsobilosti vozovky, podélnou nerovnost povrchu vozovky profilometrem s vyhodnocením mezinárodního indexu IRI. Dále předloží výsledky měření drsnosti povrchu vozovky z hlediska součinitele podélného tření TRT; • uzavření smlouvy o dílo s PVK, a.s. na zajištění ochrany vodovodů a kanalizací při realizaci opravy vozovky. V případě poškození vodovodů a kanalizací je zhotovitel povinen uvést tyto vodovody a kanalizace na svůj náklad do původního stavu a provozovateli uhradit vzniklé škody. Výměna stávajících kanalizačních poklopů za nové bude provedena pouze při předání nových poklopů od PVK, a.s. (dodavatel provede výškovou úpravu poklopů). Objednatel nebude platit výměnu stávajících poklopů za nové, pokud jsou v majetku jiného subjektu; • týdně aktualizovaný popis stavby a jejího průběhu umístěný na www.tskas.cz • zajištění ukončení akce u odd. informačního rozvoje a GIS předáním geodetického zaměření a projektové dokumentace skutečného provedení stavby; • v případě provádění autorizovaného měření hluku zajištění kladného vyjádření Hygienické stanice hlavního města Prahy.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:13.02.2020